easy hi raha kro bht achi lagti ha or wesy bi Allah pak ko bi sadgi hi pasnd ha
2026-09-04 06:31:02
4
M imran :
Or hum to raoay roay rehty hen😜
2026-09-04 08:14:40
2
میں تے میرا تتلےعالہ🖤🥂 :
very nice Noor ji beautiful
2026-09-04 09:35:29
0
Shahbaz Rajput786 :
love you
2026-09-04 06:20:39
3
Sumita Karki :
Wow very beautiful ❤️❤️
2026-09-04 07:31:11
4
jugnu :
simple but cute
2026-09-04 08:11:06
3
Maharaja :
love you too 🌹🌹🌹👋👋👋👋💫👋🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
2026-09-04 13:25:01
2
sarfraz dogar :
Very beautiful
2026-09-04 08:12:29
3
💘𝓜𝔂𝓵𝓲𝓯𝓮💘 :
♥️𝓶𝓪𝓼𝓱𝓪𝓵𝓵𝓱𝓪♥️
2026-09-04 07:30:39
4
MIRZA RIZWAN :
neak ho go hon
2026-09-04 07:05:48
3
Khadija :
অনেক অনেক সুন্দর হয়েছে
2026-09-04 06:24:40
3
maqsood juttm :
love you
2026-09-04 13:58:22
2
M imran :
bus apko na mazy mazy ki cheezayn milti rhyn khany piny ki Ap happy na😜😊
2026-09-04 22:25:41
0
Maharaja :
love you too 🌹🌹💫💫👋💫🌹🌹🌹🌹🌹
2026-09-04 13:13:20
2
M imran :
Noor g Mujhko na 😜 Mtlb khoay khoay rehty hen😊
2026-09-04 08:13:28
3
mujahidal7865 :
ilové u Jan g
2026-09-04 06:23:17
1
Majid Ali :
⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽❤️👍
2026-09-04 20:47:49
0
M imran :
Zindagi Main itna kuch Mila Noor k gamm bhi hmesha hmayn dass duss Lety hen😜 phir bhi parwa nahin krty kbhi Bus tera Name le kr huss huss Lety hen😜😄 Apna kheyal rkha kren hmesha bcz aj bhi Ladly se Fain ko na Fikar rehti ha Apni Mem ki Naii Mtlb aj k Log pta nai kesy hen So hmesha Carefull rha kren Sb Se bcz pta ha na hmesha se ye kehta hon k dunya darii Main plz B carefull nd trust kisi pr nai bcz trust k kabil hi Shayd koi Naii bcz kuch Sasta jo ho gya ha na aj ka insan ic liay 😴
2026-09-04 22:01:56
0
HamzaNawab7690 :
very beautiful
2026-09-04 15:48:27
2
M imran :
tera Name le le kr dill ko Smjhaa krty thy, tu aye gi kbhi Saray rah ye btaya krty thy, bewaqoof ban jata tha dill mera in Baton se yoon jhooth boll boll kr hum dill ko behlaya krty thy😄
2026-09-04 22:14:10
0
sajjad :
2026-09-04 07:53:20
2
ifthakar wattoo :
❤️❤️❤️
2026-09-04 06:40:13
0
To see more videos from user @noor035official, please go to the Tikwm
homepage.