@cikb_havoc: Korang rasa Mama bagi Cik B pergi tak? Cuba comment #tiktokmalaysia #dsv #cikb #thailand #kacak

cikb_havoc66
cikb_havoc66
Open In TikTok:
Region: TH
Friday 04 September 2026 06:26:44 GMT
2714388
162914
1734
11792

Music

Download

Comments

nrn.mcflurry
Uyien 💐 :
Booking dulu baru minta izin mama 🤣🤣🤣
2026-09-04 06:34:52
16898
winadeen
💃Winachanteq💃 :
Gitu je dia mintak duit. Huwaaa. Oklahh mari jadi kaya guysss
2026-09-04 06:37:13
16179
nxr023_
٢٣ :
Nak tersembur air si kacak dengan amount tu 🤣
2026-09-04 06:38:56
6542
vnillafrzana
Farrrrrrrrzana 👒 :
mak aku 50k dia nnti buh penampaq dekat aku 😭
2026-09-04 08:50:15
8208
ija862
cik fazz83 :
mcm 50 rggt gaiss...ya allah pnjmkn la sikit kekayaanmu...nk kaya mcm dsv jugk
2026-09-04 06:53:47
6994
hanis.safwanah14
Hanis Safwanah :
Xpyh la tgok drama ptg2 hat sembang juta2 tu..tgok je la cikb punya real drama ni..hermm bestnya jd kaya!
2026-09-04 07:05:00
2207
aamarro
amarr :
"anak mama yang hebat"
2026-09-04 07:53:05
3472
shidaamin3
Cik Da :
mitok 50k srupo 50ya Cik BBBBBBB😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳 PINJE 100YA
2026-09-04 07:00:53
1325
whoskasyah
kasyahqt . :
cikb jadikan aku babu mu
2026-09-04 07:09:56
630
_capanggg_
Google_Maps :
Thank a lot bro😭😭😭😭
2026-09-05 12:05:21
1
s_tiqi
s_tiqi 🍭 :
hahahahah tkejut kacak 😂😂
2026-09-04 06:58:06
704
nyattun021
kekwa_231 :
apa nk heran duit ni ekk😂😂
2026-09-05 15:41:12
2
nutwut202
jung :
welcome ya🙏
2026-09-06 16:30:12
0
nurinsyirah.my
nurinsyirahmy :
Haha thank a lot bro. Comeyyy😂
2026-09-06 02:54:08
2
hafeezhdn
Hafeez :
Full sponsored ke niii hahaha
2026-09-06 03:18:56
2
putputput02
No :
bilik dia besor hall sampau dapur rumah aku 😭
2026-09-04 07:11:56
232
qillllllllllllllll
qile :
macam satu malam mama dekat langkawi😂 kena mention utk dpt approval🤣
2026-09-04 06:45:11
189
bsursicusur3
Eta🫶 :
Thanks a lot bro!!! haru😂
2026-09-05 11:27:21
1
umiamsyar
Umiamsyar :
Wei aku g Redang satu family 4 org rm1500 pon da garu kepala😂cik b relax je puluh ribu😁
2026-09-04 13:44:00
110
atin.ina
msFena :
pandai cik b pakai kain batik.
2026-09-04 10:57:50
337
ernfier
f :
kalau Ada duit semua bole pegi...Ada 1 tempt je pegi tak perlu pakai duit..kubur tempt last Kita berehat..tak besar kecik je tempt dia.. insha'Allah janji Allah
2026-09-04 06:54:34
562
cikwangi80
cikwangi80 :
suka dgr tok vida panggil cik b ank mama yg hebat 🥰
2026-09-04 07:41:13
149
kikasepett
kikasepett :
Cik b nk kaklong tak ? Kaklong janji kaklong jaga cik b baik baik … cik b ckp jer nk g mana , nk makan apa .. 🤣🤣
2026-09-04 06:58:23
369
buaya_pink03
- 🐊𝓑𝓾𝓪𝔂𝓪_𝓟𝓲𝓷𝓴 ✨ :
aku x nak kaya aku nak cukup mkn cukup pakai cukup nak shopping.. cukup utk gi trevel... cukup utk bersedekah... cukup buat amal ibadah cukup utk bntu org yg susah.. cukup semuanya.. kaya x nak... takut... aamiin... 🤲🏻
2026-09-04 12:59:09
79
To see more videos from user @cikb_havoc, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About