pas dia bilang “suami saya curang” pls gw ikutan nangis anjir nyesek bgt 😭🙏
2026-09-06 15:27:54
7
𝐾𝑎𝑠𝑦𝑎𝑓'𝑠 𝑀𝑜𝑚 ❦︎ :
sejak dh berkawin ni, aq benci gile tgk drama jenis ad jantan curang murah macam ni🙂
2026-09-04 16:03:50
103
haiza :
please bg siti awarddd apa2 pon sbb lakonan dia superbbbb
2026-09-05 08:54:41
6
𝓐𝓵𝓲𝓪𝓱 :
JUJUR AKU CAKAP AKU PUAS BILE DYE BALAS DENDAM DKT FARAHH 🤪😂🤣
2026-09-04 16:34:04
12
Raja Maira :
sakit kena curang ni, ibarat kemalangan tak mati, tp cacat seumur hidup hm
2026-09-05 16:20:59
6
ftnnnnn :
drama curang yang paling best setakat ni! sebab Ardini tak lemah, melawan sampai bercerai, mak mertua pulak memang backup kaw² menantu and ending dia tak terima balik jantan tak guna ni. lurveee 🔥 Ardini wanita kuat!
2026-09-05 03:05:09
20
kiki14_ :
wanita 1 sakit kita semua bisa rasakan 😭
2026-09-04 23:07:24
7
່ :
Siti khadijah ni klau brlakon mmg on top laa ea…muke pon cntik…sopan je
2026-09-05 00:05:42
5
Port Jimat :
maaf ya out of topic 😅 nak tanya, mcm mna dia boleh kawen lain tanpa pengetahuan isteri ? bukan ke kalau lelaki nk kawen lain isteri kena sign surat setuju ? (tgk dlm drama jgk. HAHA)
2026-09-05 03:33:03
8
farzana :
sakitnya sampai sini 😫😭sumpah nda suka bab curang ni 😒
2026-09-04 17:31:27
13
Scorpio✨🔥 :
"suami saya curang",kayak real bgt dia nangis,matanya sampe bengkak gitu,sampai bgt sakitnya dia😭
2026-09-05 01:16:01
15
🦖 :
Suami sy curang. Suami sy curang. 😭. Allah. Skit tu trasa sama. 😭😭😭😭
2026-09-04 15:50:25
16
🍒🔥♑ :
Aku udah difase ini 2023 ,suamiku nikah diam" aku ga marah ga nangis didepannya ,tapi aku lansung ke desa bikin surat pernyataan cerai lansung,percuma marah udah terlanjur krn yang prmpuan itu sudah hamil😌
2026-09-04 22:02:04
20
Nazirah Rose :
rasa wehh , part diaa mengelupoq kat mak mertua dia tuu betoi2 rasa puaihh oooo ,, mcm dah lepaskan sesuatu yg sakit ..
2026-09-04 22:44:20
5
To see more videos from user @jomtengokdrama, please go to the Tikwm
homepage.