@farafaiz85: “Korang yang period selalu datang dengan badan rasa tak bermaya, cuba tengok ni…” 👀 Ini Pentavite Women’s Multi, multivitamin khas untuk wanita yang ada pelbagai vitamin dan mineral termasuk zat besi dan folic acid. Boleh jadi pilihan untuk bantu lengkapkan keperluan nutrisi harian, terutama wanita yang perlukan sokongan nutrisi berkaitan period. Yang best, bentuk chewable jadi tak perlu telan pil besar. Kalau geng nak cuba, boleh check Pentavite Women’s Multi dekat beg kuning sekarang. 🛒💛

𝙁𝘼𝙍𝘼JER
𝙁𝘼𝙍𝘼JER
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 04 September 2026 06:55:03 GMT
32
2
0
0

Music

Download

Comments

There are no more comments for this video.
To see more videos from user @farafaiz85, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About