@ayshaalams: Bila suami dah penat bini pulak takeover 🤣 dia taktahu yang kita ni dulu rider kriss🤣 , Dia tak tahu kita sekolah motor paling tk kena samannn sbb motor ayah2 hahahaha ! aduhh rinduuuu aiihh zaman2 remajaa ! #ride #ridemotor #xmax
moto kriss bpak aku kne rembat mse aku bwak p sekolah...😭 antu btul la sp curik tu😮💨
2026-09-05 03:19:53
1
CPSri :
Hahahaha samalah kita dulu pun rider kriss😂🤭
2026-09-04 12:21:50
2
Kak Bunga :
sama...dan kriss tu pun masih ada sampai skrg..skrg suami pakai utk bawak kat kg .
2026-09-04 13:08:29
1
ras75_74 :
agak2 suami ko bg bw lg x 😂😂😂
2026-09-04 12:23:50
1
Zura' Aini :
Mantappp
2026-09-04 12:11:56
1
iraa_roslan :
teringat wey zaman nak pegi sekolah.. mak aku start2 moto kriss bapak aq xidop2.. last2 mak aq tolak laju2 moto tu buang..teselit dekat pokok pisang tepi rumah😂😂
2026-09-05 04:48:52
0
InaBegem🌺 :
Power.....bila nak kuar sekali ni
2026-09-04 12:14:17
1
Sltl Norhama Sltl Norhama :
🥰🥰🥰
2026-09-04 11:48:56
1
~OMMA-YONG~ :
👍👍👍🥰🥰🥰
2026-09-04 09:45:15
1
To see more videos from user @ayshaalams, please go to the Tikwm
homepage.