jism ka kanpna inner control lose ho janay ke nishani hota ha or us dauran ya to insaan darjata ha ya fight mode may chala jata ha baykabu janwar ke tarha
laykin jeetta wohi ha Jo control may rehta ha isi liyay hamayn Zindagi chahay jistarha ke bhe situation ho hamaysha thanday demaag say kaam layna chahiyay control always wins👍
2026-09-05 13:31:04
18
ط🕊 :
Veery hath e hathyar ny
2026-09-05 14:02:47
5
👑Daنi جutt👑 :
only legend understand
2026-09-04 17:29:51
8
not your arslan :
bro wo q na raka kraaa gussa ata to pir pta nhi lagta pora jisam kapna lag jata haaa
2026-09-05 11:35:13
7
داســ٘ــتــّْ͢💓ــانِ دل :
guseee me bhai bus kampti he
2026-09-05 02:53:05
2
♕⚜️𝕚 𝐚𝐦 🅗🅐س🅝🅐🅘🅝❤️🔥 :
Truth is
2026-09-05 10:03:04
2
ᴾᴳˢ᭄BASIL࿐ :
adrenaline hit
2026-09-05 14:18:24
1
Hamza :
Bhai Mara bhi ya masla ha par ma darta Nahi hoo sah ma
2026-09-05 13:03:39
2
MEER MUZAMIL ♥️ :
Mera pass hota ha jigra bara ha alhamdulillah Meri age itni nhi jitna jigra ha mera😌😌😌
or Jin ka hat kampti ni liken jab gusa limit cross kera to UN ke Chara par ak ajeeb smile hota ha wo kia ha..ma na deka ha isla pocha professor Sahab..
2026-09-05 05:49:52
5
Murtaza baloch :
Isliye hathyar chalana hee nahee seekha hy
2026-09-05 09:11:33
2
Hamidarain :
Really thanks
2026-09-04 23:33:32
2
AWAL NOOR :
wala saee bat ha
2026-09-05 11:23:25
2
SHAIKH SIDDIQUI :
جزاک اللہ
2026-09-05 11:58:20
2
ཧᜰ꙰ꦿ➢ C H JE E 😏 :
main to khud darpook smta tha AP nay khuch or mamlaa bataa diya
2026-09-05 04:07:14
3
🖤TøûGh√BØY🖤👻 :
I understand
2026-09-04 20:16:00
2
Qureshi :
ok
2026-09-05 08:22:00
2
itxsalmanyt :
i like it bro
but i am not lover of any danger things ( 🔪knifes and other) because i want to slo it problem
2026-09-04 17:32:22
2
سعود ✨ :
dar lagta hey khudsey b kabhi b Kuch b kar sakta hu Mey 😅
2026-09-05 13:38:22
1
_Afi🍂🇵🇰🇸🇦 :
The body goes into this state when the brain sends a signal to the body to die or kill the danger in front of you.This state is the last attempt of the mind to Survive, That's the sensibility you should stay away from such a person, either he will harm himself or you.
2026-09-05 11:20:17
1
Makhdoom Raheel :
1 br confusion mn chl hi gaya tha tb say baray bhai nay license renew ni krwanay diya
2026-09-04 19:26:13
1
Wali Akhoon 👑 :
jitni vedios kampne pr ati h ASA lagta h sari awam hi kamptii h 😂
2026-09-05 18:42:54
0
To see more videos from user @soulvibes57, please go to the Tikwm
homepage.