@cute.foji280: #coment ma batao #onthisday #viraltiktok #like❤️

💕Cute Foji💕
💕Cute Foji💕
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 04 September 2026 07:42:59 GMT
12079
1235
113
90

Music

Download

Comments

darkbeauty400
👑Ωuεεη ⊕ƒ hεαr†♥️ :
army wale brand ha Allah pak Salamt rakhy or Apne hifzo Iman me rakhen Ameen summa Ameen ❤️
2026-09-04 12:27:08
1
syedzadi.shah52
Syed zadi 😊👈❣️🫰 :
ap logo to phr shazady ho🥰🥰
2026-09-04 16:20:10
11
.shahzadiiii1
my baba my jaan ♥️ :
sher to fr sher hota h😎😁
2026-09-04 16:24:54
18
sarib.ullah5
s.family :
salute for pak army 🪖
2026-09-04 10:25:22
9
user9151314294661
1214 :
so cute but in fujion p bht zulm ho rha Hy AJ Kal bht upset hn ink liye
2026-09-04 10:08:55
5
khanjeee944
Mahnoor shehzadi❤️❤️jaan :
as Lia to army boy I love it I love you army boy 🤩😘😘🤩😘🥰🥰🥰🥰
2026-09-04 16:32:36
8
ayesha.farhathussain8
Ayesha sheikh :
phr fojio ki to bat hi Kuch or ha shehzade ❤️
2026-09-04 10:12:30
13
.pak.army.lover
Pak Army Lover :
I love 💕 pak Army zinda baad hamesha geo shzadoon 🥰🥰🥰
2026-09-04 10:17:31
5
ibadatfatima786
💔روح من👰 HOOR🌹 :
ak bat btao soldiers ki gari Dekh kr palken kyu nhi jhpakti or automatic smile kyu ajati h
2026-09-04 10:31:09
5
user947900167
Ayesha queen 👑 :
assalam walikom kesi ho AP sab
2026-09-04 10:55:01
8
chandakhayyam
FoJi کی MلKaنe🫀 :
army walo kie log respect karty hain ,,,army walo say dar nhi lagta ,,,
2026-09-04 16:46:55
2
yehdil356
Sakoon_E_kal❤️🥀 :
I think Kisi ko Kisi ke sath compare nahin karna chahie police walon ki apni value hai pak fauj ki apni value hai rangers ki itni value hai har Koi apna Kam bakhubi karta hai Ham sabko appreciate karte Hain Jo hak aur Sach ke sath vah Kisi bhi field se attach ho ✨💫🇵🇰
2026-09-04 11:25:26
2
heer75599
💞HEER KHAN ZADI💞 :
pak army
2026-09-04 10:16:21
5
feri135418
doli :
wa wah waao 🥰🥰 MashaAllah
2026-09-04 16:50:59
1
sardarsnoberhussain
Sardar Snobar Hussain :
army Jan hay humari 😏😏😏
2026-09-04 16:16:02
2
naveed.sandhu.jut
Naveed sandhu jutt :
agr police walay bi sub thk ho Jain TU sub asay izat dain gay
2026-09-04 10:41:05
1
abbasiho23
hazre ki shazdiiiiii 💓💓💓 :
dono hi barand hia🥰
2026-09-04 09:50:30
3
imranali01681
imran ali :
army
2026-09-04 10:31:58
2
malikwaheedaheer333
Haris :
sadqay
2026-09-04 10:09:40
1
sahiba_princes
💗saHiba💗💞 :
One man army🥰🤗 army tu wesy bhi brand hai na video dekh kay dil khush hu gya😊☺️😍kamal 😊
2026-09-04 16:28:14
1
y.p1147
ᥫ᭡𝐌ᴜʜᴛᴀʀᴍᴀ🌷⃟🕊️࿐⃝֟፝ :
I love pak amry ❤️
2026-09-04 18:30:41
0
its...khan...804
Ladla-Foji-🥷✌️❤️ :
jalwa hai ✌️✌️🫵🫶
2026-09-04 18:25:20
0
amber.ali126
Huria Khan❤️ :
police ka b pawer ok
2026-09-04 18:23:25
0
To see more videos from user @cute.foji280, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About