@mahnoormalik__04: بیس سے تیس کی عمر وہ وقت ہے جب انسان خود کو بھی ڈھونڈ رہا ہوتا ہے اور کسی ایسے ساتھی کی تلاش میں بھی ہوتا ہے جو اس کے خوابوں میں شریک ہو۔ پیسہ، خوبصورتی اور شہرت تو آتے جاتے رہتے ہیں، لیکن وہ سکون جو ایک سچے اور محنتی انسان کے ساتھ ہوتا ہے وہ عمر بھر کا سرمایہ بن جاتا ہے۔ اگر زندگی میں ایسا شخص مل جائے جس کی محنت میں عزت ہو، جس کی آنکھوں میں تمہارے لیے ماں جیسی نرمی اور خلوص ہو، تو اسے ہاتھ سے جانے نہ دو۔ ورنہ زندگی میں ہر کامیابی کے باوجود وہ ایک "کاش" دل میں رہ جاتا ہے جو کسی چیز سے نہیں بھرتا۔
aj k dour main ye sari fuzol chizy expect krne se behtr h khudpay dhiyan dein apna career bnae loug khud apkay pass athy Hein ye dunya matlabi h or matlabi dunya main Pyar muhbth loyalty ye sb expect krny waly bewkwof h dunya main sirf aik hi insan ki wafadari pay yaqeen rakhy or wo AP khud Hain
2026-09-04 15:44:36
33
Fairy ❤️🩹 :
aysy logon sy sirf milna Kismat my hota Hy unka milna nhi hota 🙂 kuu hmary parents ki ijazt nhi rehti agr hm apni psand btaden to 🙂 or hmy apny parents ki izat kyliy qurbaniyan dyni perti hen 🙂
2026-09-05 13:09:43
0
🦋 𝓘𝓷𝓷𝓸𝓬𝓮𝓷𝓽 𝓢𝓸𝓾𝓵 :
agr wo thora late Mily or hm us se phly Kisi k hu gay hu
2026-09-04 20:34:39
2
🚩{نوکر }»»πحسین۔۔🚩🙌💯 :
MRI 23 age he abhi
2026-09-05 07:33:13
0
Shamroz Sheikh 🔥 :
bohat awesome hai ✨ insha'Allah sab acha ho jaye ga or yeh guilt pachtawa nahi honay dei gay dekh lena insha'Allah 💫
2026-09-04 23:34:38
1
پری زاد🙂 :
or agr vo apko kho dy or pachtay b na phir kia kry 🙂
2026-09-05 03:52:16
8
Precious Pearl 💎💕 :
Is duniya me Asa koi nhi hai or na hi koi ae ga bs hmri soch hai ye 😔😔
2026-09-04 14:23:29
6
MنahiL⛄ :
Mila tha 2 sal pahly tab ma 18 saal ki thi bus muhabat he ho Gai wo bara Hy mature Hy smjhdar Hy shyed ma nahi thi tab mujhy os sy muhabat ho Gai wo tou pahly sy he touta hua tha truma sy bahir nahi nikla abhi tak impossible he Hy Sara Kuch busssss thakkk gai Hun ma wo manta he nahi kahta Hy or truma nahi daikhna Chahta ma
bus yr Allah pak Khair karain 😭
2026-09-04 17:25:44
11
𝓜 𝒮𝒶𝓁𝑒𝑒𝓂 𝒜𝓈𝓁𝒶𝓂 :
Lekin kush majburiya aisa nhi hone deti or akhir mein insan USS shakhs ko kho deta hai jiss se USS ne Wada Kya hota hai akhir tk sath nibhane ka 🥹🥹
2026-09-04 08:38:19
9
Nayel Azza Frames :
laiken wo shaks insaan ko pasand hi nahi ata. jitni marzi Koshish kar lo us k liye koi feelings hi nahi hoti
2026-09-05 05:38:12
3
ihsankhan_67 :
caption please
2026-09-04 16:09:42
0
𝓡𝓪𝓫𝓲♥ :
ajkal k dor Mai ksi k akhlaq se uski niyat ka andaza nahi laga sakty ham
2026-09-04 20:47:59
3
Ainaa glam :
Maa jesa koi mehrban nhe ho skta
2026-09-04 18:28:59
5
laila :
sach ha ganwa kr aap puri zendgi waisa koe dhundh nhi paata
2026-09-05 03:09:48
2
الف اللہ اور انسان :
وفا ملتی ہی نہیں۔۔۔۔
2026-09-05 04:39:23
2
ملک زادی 💎👑 :
bhter h tanha rah ly kuky bad ma JB ASA log badelty h Tu kafi takleef Hoti h
2026-09-05 04:37:09
2
happy girl😍 :
asi na lrki mili na lrka
2026-09-05 06:59:34
1
Sardar Haseeb :
کچھ لوگ ہماری دسترس میں نہیں ہوتے ، پر وہ ہمارے لئے سب کچھ ہوتے ہیں حتىٰ کہ .. " زندگی " بھی 🤍✨
2026-09-04 18:59:32
2
Imran Chaudhary :
sach Kaha ,mery sath Malaysia ma ESA hi howa tha ,many ignore Kia tha Kisi KO or aaj tak usy Yaad krta hun
2026-09-04 18:51:06
2
Lucky Charm :
muhabat ka mil jana aik hadsa aur kho jana ek saniha..
jis ko mili us ny mitti kr di js ny kho d wo khud mitti hua
2026-09-04 21:05:56
2
اریبہ🦋 :
mujy abi aisa koi nh mila
2026-09-05 01:19:45
4
Saif Ullah :
behtar zindgi ki koshis bhi kar rahe thay. maa jaise narmi bhi thi lekin phir bhi wo shakhs chala gya. Allah uske naseeb ache krey.
2026-09-04 14:59:42
2
مہروش گُلاب :
ایسا کوئی ملتا ہی نہیں ہے
2026-09-05 13:04:05
1
❤️🩹TuNhA Foujiii🍃🪖 :
25 ka bone Wala hon Lekin esi koi mili nhi jis ki ankho me ma jesi nrmi nzr aye .......
Lekin mujhy intazar bhi he boht Kash mil jae koi or agr mil Gai to Zindagi bhr thaam kr rkho ga
2026-09-05 15:08:17
0
To see more videos from user @mahnoormalik__04, please go to the Tikwm
homepage.