Dari awal masuk boleh nampak Jinzhao ni ada potential.. masuk2 dh kne judge dgn fans mplmy, elok je dia main sungguh2 tak koyak, reply semua iv dgn professional dan buat cara rookie, x ckp besar.. goodjob. W Jinzhao🫡
2026-09-04 17:59:08
343
Alep McQueen :
Sape sangka public lagi jago dri juara MAL 🤣
2026-09-04 21:23:58
320
yen Cun :
roam baru ni dari mna...Mal ka?
2026-09-04 17:08:33
53
-Ry :
dari jinzhao kita tau, banyak je public2 yang padu cuma tak tersorot je. apapun cincau terbaik🗿
2026-09-05 04:43:53
6
CallMeDeanz :
Padu Cincau ni. Bukan kaleng-kaleng. Teruskan practice, banyakkan match dalam MPL & Inter. Tak mustahil akan jadi pelapis Roamer untuk MY.
2026-09-04 22:36:24
18
Kingtzy :
tier 3 bro 😳
2026-09-05 05:39:55
0
carbonkidc :
one piece ada DON CHINJAO.......RRQ ada DON JINZHAO......
2026-09-05 03:40:17
3
hdyt :
jinzhao ni umur berapa
2026-09-05 00:27:06
0
9Masquerade9 :
Jalan terus jin zhao boleh gi jauh👍🏽👍🏽
2026-09-04 17:59:31
0
Dinzzzz :
w jin zhao
2026-09-04 21:50:28
0
O.L.G :
jaga disiplin...
2026-09-04 18:40:58
1
𝘼𝙗𝙚𝙮 𝙍𝙪𝙡𝙯🐠 :
Roamer masa dpn siot dia nii
2026-09-05 01:41:08
0
Ezraa :
W jinzhao
2026-09-04 17:41:49
0
JBL :
RRQ mode final🤣
2026-09-04 17:33:09
1
storiouz :
lps tkr exp trus perform ye rrq
2026-09-04 23:21:28
2
Salah Orang :
sebab tu lah tukar pemain baru.. ni muka sama skill sama gameplay sama.. muak
2026-09-05 05:11:03
1
mu.slhh :
😁😁😁
2026-09-04 20:14:03
0
To see more videos from user @rrqtorafanbase, please go to the Tikwm
homepage.