@dausmoto450: #rs150 #honda #rsx

🦀Daus motor temerloh🦀
🦀Daus motor temerloh🦀
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 04 September 2026 08:09:05 GMT
47517
911
288
115

Music

Download

Comments

guys31160
𝔾𝕦𝕪𝕤 :
Kesilapan engineer honda.. Org mula hilang keyakinan. Syg betoi
2026-09-05 03:11:55
117
fairul423
fairul :
spare parts mahal
2026-09-05 23:20:46
0
a.r.c.80
🇲🇾🔰🇲🇾 :
ok bang ON
2026-09-05 12:19:59
0
kilatsenja54
aqu y aLpa :
masalah bearing balancer bang... nak repair mahal bang
2026-09-05 08:11:46
19
fuzy75
fuzi76 :
yeke tak laku.. tgk atas jln berlambak je rs dan rsx atas jalan..
2026-09-04 20:13:14
41
jall.real
jall.real :
orang takut nk pkai..sbb mkn modal..kos repair mahal..nk jual blik kdai xnk...klau mbik pun murah giler
2026-09-04 13:49:33
23
mohd.hanafi920
Mohd Hanafi :
Saya beli 2018 baru..sekarang masih pakai lagi... Standart pekak... O. K je yg penting jaga minyak hitam...
2026-09-05 12:21:01
8
epolanakpeneroka
epolanaroka🇵🇸🇵🇸🇵🇸 :
yg pernah jumpa kedai moto jual moto baru rsx rm6666 siap insuran roadtax 1party ..ni paling murah rm6k.. x faham apa masalah dgn rs dan rsx ... sy pakai rsx ok ke sampai skrg..
2026-09-05 00:08:17
7
hassan.rahman57
Hassan Rahman :
sampai sekarang aku guna rs150 alhamdulillah syukur memang terbaik
2026-09-05 03:54:35
15
amirulhafiz000
Amirul Hafiz :
sebab wujudnya rsx winner yg latest, balancer dah upgrade,sistem kunci dh pkai keyless, block upgrade tambah laluan minyak itam tembak kt tensioner bgi tensioner auto tahan lama, clutch dah upgrade ke slipper clutch, coverset + inner minor upgrade rs rsx lama org xmau beli dah sbb balancer+tensioner+oil seal waterpump selalu problem, skali problem rabak poket tambah2 balancer tu
2026-09-04 18:33:39
20
rahimieremos
Rahimie Remos :
Rs v1 sya tersadai tepi rumah ja. Nak jual tak laku.nak treat in Kedai moto tak layan. Spare part plak mahal nak mampus. Menyesal beli. Baik beli y15 masih boleh jual lagi. 😒
2026-09-05 03:26:36
5
mohdlxtfi
Felix :
Member loan RS 12k dh hbs byr, nk tolak, kedai offer 1k lbih jer, hino ko🤣🤣🤣
2026-09-05 19:14:39
1
akokdia
kokdia :
rsx nak jual 6 k serius la ....
2026-09-06 11:53:37
0
user985611905
john :
Sejak marc marquez dah kluar honda takde dah org nak pakai honda, honda nak naik balik kena menang motogp😂
2026-09-05 08:47:46
1
abenor.kelate87
ÁbeyÑō®️KêlaTē :
xpeduli lah apa org nak cakap pun..bagi aku enjin honda mmg terbaik..motor baru sebulan pakai...millege baru 400km🤭
2026-09-05 17:47:47
7
adha850824
Mohd adha :
3k
2026-09-05 03:10:13
0
matboom3
Epul saiful :
Moto menyesal gila yg aku penah beli
2026-09-05 14:19:27
2
timberjack96
𝕱𝖆𝖟 :
jual murah... tapi sparepart mampus gila, servis pomen kampung terus claim diri specialist, secondhand murah, bila repair harga melebihi 2nd... gilaa.
2026-09-05 16:21:10
1
halimputra94
Halim Putra :
ramai main skuter kot
2026-09-05 21:17:31
0
rimbapuakaa
RIMBAPUAKA@👻👻👻 :
sy kalau mampu nak je beli cash ni😅
2026-09-05 00:12:40
0
l6turbo
Brother KA SHI NA :
ada yg nak tu.... bnyak org guna... 5 tahun pakai RS ok je... janji jaga maintenance ...
2026-09-05 04:29:15
1
amranstudio24
AMRAN STUDIO 24 🇲🇾 :
Sekarang org lebih suka skuter
2026-09-05 02:35:39
2
uthe47
Mohammad shalleh :
rs rosak selalu orang ckp rsx rosak selalu xtrem.. tapi saya pakai je janji boleh fly. 🥰🥰🥰
2026-09-05 11:36:07
3
hdzeof_z
hdzeof :
Mana2 moto klu pki standard, tahan je.. 😁
2026-09-04 23:57:38
2
To see more videos from user @dausmoto450, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About