Kesilapan engineer honda.. Org mula hilang keyakinan. Syg betoi
2026-09-05 03:11:55
117
fairul :
spare parts mahal
2026-09-05 23:20:46
0
🇲🇾🔰🇲🇾 :
ok bang ON
2026-09-05 12:19:59
0
aqu y aLpa :
masalah bearing balancer bang... nak repair mahal bang
2026-09-05 08:11:46
19
fuzi76 :
yeke tak laku.. tgk atas jln berlambak je rs dan rsx atas jalan..
2026-09-04 20:13:14
41
jall.real :
orang takut nk pkai..sbb mkn modal..kos repair mahal..nk jual blik kdai xnk...klau mbik pun murah giler
2026-09-04 13:49:33
23
Mohd Hanafi :
Saya beli 2018 baru..sekarang masih pakai lagi... Standart pekak... O. K je yg penting jaga minyak hitam...
2026-09-05 12:21:01
8
epolanaroka🇵🇸🇵🇸🇵🇸 :
yg pernah jumpa kedai moto jual moto baru rsx rm6666 siap insuran roadtax 1party ..ni paling murah rm6k.. x faham apa masalah dgn rs dan rsx ... sy pakai rsx ok ke sampai skrg..
2026-09-05 00:08:17
7
Hassan Rahman :
sampai sekarang aku guna rs150 alhamdulillah syukur memang terbaik
2026-09-05 03:54:35
15
Amirul Hafiz :
sebab wujudnya rsx winner yg latest, balancer dah upgrade,sistem kunci dh pkai keyless, block upgrade tambah laluan minyak itam tembak kt tensioner bgi tensioner auto tahan lama, clutch dah upgrade ke slipper clutch, coverset + inner minor upgrade
rs rsx lama org xmau beli dah sbb balancer+tensioner+oil seal waterpump selalu problem, skali problem rabak poket tambah2 balancer tu
2026-09-04 18:33:39
20
Rahimie Remos :
Rs v1 sya tersadai tepi rumah ja. Nak jual tak laku.nak treat in Kedai moto tak layan. Spare part plak mahal nak mampus. Menyesal beli. Baik beli y15 masih boleh jual lagi. 😒
2026-09-05 03:26:36
5
Felix :
Member loan RS 12k dh hbs byr, nk tolak, kedai offer 1k lbih jer, hino ko🤣🤣🤣
2026-09-05 19:14:39
1
kokdia :
rsx nak jual 6 k serius la ....
2026-09-06 11:53:37
0
john :
Sejak marc marquez dah kluar honda takde dah org nak pakai honda, honda nak naik balik kena menang motogp😂
2026-09-05 08:47:46
1
ÁbeyÑō®️KêlaTē :
xpeduli lah apa org nak cakap pun..bagi aku enjin honda mmg terbaik..motor baru sebulan pakai...millege baru 400km🤭
2026-09-05 17:47:47
7
Mohd adha :
3k
2026-09-05 03:10:13
0
Epul saiful :
Moto menyesal gila yg aku penah beli
2026-09-05 14:19:27
2
𝕱𝖆𝖟 :
jual murah... tapi sparepart mampus gila, servis pomen kampung terus claim diri specialist, secondhand murah, bila repair harga melebihi 2nd... gilaa.
2026-09-05 16:21:10
1
Halim Putra :
ramai main skuter kot
2026-09-05 21:17:31
0
RIMBAPUAKA@👻👻👻 :
sy kalau mampu nak je beli cash ni😅
2026-09-05 00:12:40
0
Brother KA SHI NA :
ada yg nak tu.... bnyak org guna... 5 tahun pakai RS ok je... janji jaga maintenance ...
2026-09-05 04:29:15
1
AMRAN STUDIO 24 🇲🇾 :
Sekarang org lebih suka skuter
2026-09-05 02:35:39
2
Mohammad shalleh :
rs rosak selalu orang ckp
rsx rosak selalu xtrem..
tapi saya pakai je janji boleh fly. 🥰🥰🥰
2026-09-05 11:36:07
3
hdzeof :
Mana2 moto klu pki standard, tahan je.. 😁
2026-09-04 23:57:38
2
To see more videos from user @dausmoto450, please go to the Tikwm
homepage.