Bhai mane 50 promotion matches khel Chuka pr dominater nhi howa aik dafa tu 3 kr Chuka tha pr 4 promotion ma Mr gya 😭😭😭😭😭😭
2026-09-05 05:28:51
1
꧁𝓐𝓴𝓶𝓪𝓵𝓘𝓶𝓻𝓪𝓷⁸⁰⁴꧂محمدﷺ :
bhai mery sath bhi esa hi hova ha end pr agr ap ny promotion clear krny ha to aajao ikathy krty ha aur mujhy pata ha kesy krtyha lekin koi sath hi nahi ha friends wagera sath hi nahi dety
2026-09-04 11:28:09
4
ملک فادی⚜️ :
us ko finish q ni kia?
2026-09-04 14:37:40
11
Töhêêd Tîktökãr ⭐ :
available
2026-09-05 06:26:35
0
i̸t̸'s̸ N̸ O̸ M̸ I̸ 🔥 :
yar dominitar bohot hard ha
2026-09-04 15:38:16
3
faran.khqn :
itna easy tho tha
2026-09-05 04:41:49
0
✪ :
bro iPad Konsa ha ?
2026-09-04 16:29:14
9
👑 نعمان ارائیں ✨ :
same nahi ho raha yrr 🥲😂
2026-09-04 11:01:12
1
🇨🇵افریدی🚬🦅هلک 🇨🇵 :
so sad🥲
2026-09-04 20:37:05
1
Kâkâr šâb :
same 2 time 🥺🥺🥺🥺🥺🥺
2026-09-04 16:43:44
1
[2006]|🚩 :
bhai ajao sath me krte hn Mera bhi 3 dafa ac hogai ho hi nhi raha yr😅
2026-09-04 11:09:59
1
ITS,, AWAAN :
Bhai nock wale KO finish karty na
2026-09-04 10:40:54
5
pubg girl🥰🥰 :
mery oh gy
2026-09-04 11:13:52
2
🏴☠️جٹ بادشاہ🏴☠️ :
2026-09-04 15:37:50
1
zodxjattak :
volume full ta sora ta dara dea 😭😭😂
2026-09-04 18:38:27
0
𝑹𝑨𝑭𝑨𝒀 ツ🥂 :
same 😂😂😂😂
2026-09-04 16:30:05
2
??????? :
mere khyal se agar aap ne knock wale ko finish karta to shayed hota
2026-09-04 14:12:38
2
✰ :
bakwas ha yar ye system
2026-09-04 14:22:11
1
👑syedzada🫀❤ :
Allah ke kasam mara sat be yahi hua tha
2026-09-04 15:47:23
1
☠︎︎𝟑𝟎 𝐅𝐏𝐒 𝐃𝐀𝐍𝐆𝐄𝐑☠︎︎ :
Afsos ki bAt hai 😭🥺
2026-09-04 12:02:34
1
theENDofgame :
Why are you running?
2026-09-04 16:55:41
0
To see more videos from user @aftab.playz19, please go to the Tikwm
homepage.