idk why bila terserempak, jantung mesti dup dap dup dap .. i only admire him until this feeling fade away
2026-09-05 13:01:15
8
anis.nby :
love him so much, thankyou sbb hadir dlm hidup i🥹💕
2026-09-05 02:38:16
6
Essjayy :
trueee... kadang dia hantar sticker kat chat pun boleh buat saya tersenyum 😁
2026-09-05 17:18:38
0
Darling :
So kalau aku mungkin gelak sederhana . Sbb lawak dia sgtlah setan 😂
2026-09-05 04:14:01
2
izzatihadi :
Baca ni pun dah senyum. Teringat dia lagi senyum. Terima kasih selalu ceriakan hari hari i. Terima kasih selalu ada. Terima kasih selalu buatkan relay kita rasa yang sama dari mula mula kenal dulu. Semoga yang baik terus buat kesayangan saya❤️
2026-09-05 16:25:33
1
❄️amalina91 :
melihat awak buatkan saya tersenyum ,sekecil apa yg awk buat selalu buat saya tersenyum🥰🥰terima kasih hadir dalam hidup saya💖💖
2026-09-05 16:34:13
1
애차 라자이 :
tengok kereta dia pun boleh happy, tgk status dia pun boleh senyum. kadang rasa mcm dia buat status utk kita tgk je...
tp lowkey crush.. kita x bgtaw org dia crush kita sbb if let say ade org crush kt kita nnt kesian jugak dia...
betulkn better choose someone who love me than someone I crush.. sbb kadang tu.. kita x tahu nk buat mcm mne...
sorry la park my thought here... I cannot say it loud.. as my crush is my colleague huhu...
2026-09-05 14:30:00
0
b :
2026-09-05 14:56:50
0
qaisara :
dah berbaik la bru repost
2026-09-05 12:27:58
0
ejyyy ᥫ᭡ :
2026-09-05 14:20:14
0
Dah.hilang :
"senyum sedarhana" saya dah hilang
2026-09-05 14:17:48
2
⃟ :
i love you so much buah hatiku , Netroy 🤍
2026-09-05 10:45:50
0
To see more videos from user @user_5283648, please go to the Tikwm
homepage.