@nasibriyanikukuspadu: Replying to @wan.naza3 Boleh jemput datang lagi, Kita buat balik masf sngt atas kesilapan staff saya 🙏🏻 #jarangtakpadu #cateringservice #nasibriyanikukuspadu #wedding #briyani
klu bg extra free mmg akan wujud jenis mcm ni.contoh kat restoran sy.klu ada leher ayam n kaki ayam kat dlm ayam masak merah sy bg free je.tp sorg customer ni mentang2 kita ckp bg free.dia ambik semua yg ada.agak2 lah kan.dah lah free.apa salahnya ambik nak mkn je.blh bg org2 lain juga
2026-09-04 10:07:21
72
Fadly SPBeriani :
selalu kena jgk...dh smpi xleh tutup pon Masih cakap x penuh pon...customer pattern mcm ni ada je Kat mana2😂😂
2026-09-04 10:02:28
18
Azree_Zain :
Saya nak nasi + .. lebih saya bayar boleh 😎 selesai 🙏🏻
2026-09-04 10:22:52
12
Hilmi Firdaus :
kena kecikkan bekas nasi tu. baru nampak penuh. mata customer ni selagi tak nampak nasi tu penuh rapat selagi tu dia tak puas hati
2026-09-04 10:39:44
20
zackberry :
bg periuk terus lg baik…
2026-09-04 09:09:42
26
Syariena Arifen :
aritu sy beli 8 set nasi utk mkn 8 org. tp bila dh gabungkn masuk periuk nasi utk panaskn 5 nasi, 3 nasi siap boleh simpan mkn kendian. 5 nasi mkn 8 org byk gila..
pelik yg beli 5 set nasi siap minta extra, ko nk mkn berapa org sbnrnya yg rasa xcukup tu??
2026-09-04 15:13:16
5
acab@ :
kalau nak senang tuan...dan tanak pening pening kepala...cas je nasi extra rm1... baru tak pening kepala n tak ada isu..bila free tu yang jadi masalah..pandangan je
2026-09-04 10:39:03
9
Shafiq Johani :
beras basmathi kot....mujur owner nk bg lebih jugak..smpai nk padat beragak2lh😅....
2026-09-05 09:04:08
2
Ida Ib 🍉 :
1 mangkuk tu pon dah banyak
2026-09-04 17:09:08
1
MilaAziz :
sy klau cmtu nasi boleh mkn 2 3 kali baru boleh abis😄
2026-09-04 23:51:46
1
ain zulaikha ❤️🔥❤️🔥 :
wei bnyak Tu wei.. Aku kongsi 2 orng Tu Pon jenuh nak hbsikn.. walaupun free jgn lah smpai nk letak penuh smpai gintu sekali kan
2026-09-05 08:24:04
1
Hafiz_PasolaAiskrim :
extra satu mangkuk nasi rm3
2026-09-05 04:24:28
1
BubuLeo :
Beli je nasik extra kak oi.. settle masalah..seller da bg extra da , kalau x ckup jgk beli jela extra nsik
2026-09-04 22:14:32
1
MeviusKyo :
jujur cakap saya pun kadang makan order mcm grab ke ape tapi memang customer ni loket and cerewet sikit jadi para peniaga bersabar lah 🥰
2026-09-05 05:08:13
1
Otomentaro :
Kire ok la tu dia bg nasi extra percuma, tmpt lain mne nk dpt
2026-09-04 22:57:01
1
LINDA :
biasa pon blh mkn 3 org
2026-09-04 13:20:16
1
Zack Zikri :
melampau sangat ni.. tolong jangan ambik kesempatan.
2026-09-04 16:22:32
1
Ida Ib 🍉 :
Buat standard je semua dapat sama. Nak extra bayar pun extra.
2026-09-04 17:10:02
1
千卂Ҝ卄尺ㄩㄥ🇲🇾 :
dekat Kuantan ada buka x
2026-09-04 12:14:09
1
bambult :
Kalau dia nak lelebih, charge je. Settle. Nak? bayar, taknak boleh jalan. Win-Win situation.
2026-09-05 01:00:16
1
Nabil Akmal :
Tak mintak extra pun dah banyak siott.. cukup dah utk aku yg gemuk ni
2026-09-04 16:13:37
1
Zed Waka Waka :
sy penah beli.. portion normal dia pon sy makan suku je... hahaha.... yg dia nk penuh bekas... makan ke apa tu🤣🤣🤣
2026-09-04 20:40:46
1
𝗦0𝗡𝗬||CikguSelam&Motivator :
kadang2 tak teragak-agak nak mintak extra tu... #MacamMacam
2026-09-04 10:04:22
4
mike :
banyak orang komplain nasi sikit....bekas Mangkok nasi dia memang kecik..size baby ..tiga Kali suap habes....
2026-09-04 18:05:05
2
Bell cranel :
semoga tabah melayan kehendak cus bang
2026-09-04 15:32:14
1
To see more videos from user @nasibriyanikukuspadu, please go to the Tikwm
homepage.