@nasibriyanikukuspadu: Replying to @wan.naza3 Boleh jemput datang lagi, Kita buat balik masf sngt atas kesilapan staff saya 🙏🏻 #jarangtakpadu #cateringservice #nasibriyanikukuspadu #wedding #briyani

Nasi Briyani Kukus Padu
Nasi Briyani Kukus Padu
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 04 September 2026 09:00:44 GMT
45852
1155
84
12

Music

Download

Comments

anne.melly
Anne.Melly :
klu bg extra free mmg akan wujud jenis mcm ni.contoh kat restoran sy.klu ada leher ayam n kaki ayam kat dlm ayam masak merah sy bg free je.tp sorg customer ni mentang2 kita ckp bg free.dia ambik semua yg ada.agak2 lah kan.dah lah free.apa salahnya ambik nak mkn je.blh bg org2 lain juga
2026-09-04 10:07:21
72
fadlyabgberiani
Fadly SPBeriani :
selalu kena jgk...dh smpi xleh tutup pon Masih cakap x penuh pon...customer pattern mcm ni ada je Kat mana2😂😂
2026-09-04 10:02:28
18
azree_zain
Azree_Zain :
Saya nak nasi + .. lebih saya bayar boleh 😎 selesai 🙏🏻
2026-09-04 10:22:52
12
mitod91
Hilmi Firdaus :
kena kecikkan bekas nasi tu. baru nampak penuh. mata customer ni selagi tak nampak nasi tu penuh rapat selagi tu dia tak puas hati
2026-09-04 10:39:44
20
zackberry0
zackberry :
bg periuk terus lg baik…
2026-09-04 09:09:42
26
syarienarifen
Syariena Arifen :
aritu sy beli 8 set nasi utk mkn 8 org. tp bila dh gabungkn masuk periuk nasi utk panaskn 5 nasi, 3 nasi siap boleh simpan mkn kendian. 5 nasi mkn 8 org byk gila.. pelik yg beli 5 set nasi siap minta extra, ko nk mkn berapa org sbnrnya yg rasa xcukup tu??
2026-09-04 15:13:16
5
acab_abata
acab@ :
kalau nak senang tuan...dan tanak pening pening kepala...cas je nasi extra rm1... baru tak pening kepala n tak ada isu..bila free tu yang jadi masalah..pandangan je
2026-09-04 10:39:03
9
shafiqjohani
Shafiq Johani :
beras basmathi kot....mujur owner nk bg lebih jugak..smpai nk padat beragak2lh😅....
2026-09-05 09:04:08
2
ida_ib
Ida Ib 🍉 :
1 mangkuk tu pon dah banyak
2026-09-04 17:09:08
1
jamelahaziz
MilaAziz :
sy klau cmtu nasi boleh mkn 2 3 kali baru boleh abis😄
2026-09-04 23:51:46
1
qaseh141828
ain zulaikha ❤️‍🔥❤️‍🔥 :
wei bnyak Tu wei.. Aku kongsi 2 orng Tu Pon jenuh nak hbsikn.. walaupun free jgn lah smpai nk letak penuh smpai gintu sekali kan
2026-09-05 08:24:04
1
hafiz_pasolaaiskrim
Hafiz_PasolaAiskrim :
extra satu mangkuk nasi rm3
2026-09-05 04:24:28
1
worriorz93
BubuLeo :
Beli je nasik extra kak oi.. settle masalah..seller da bg extra da , kalau x ckup jgk beli jela extra nsik
2026-09-04 22:14:32
1
meviuskyo
MeviusKyo :
jujur cakap saya pun kadang makan order mcm grab ke ape tapi memang customer ni loket and cerewet sikit jadi para peniaga bersabar lah 🥰
2026-09-05 05:08:13
1
otomentaro91
Otomentaro :
Kire ok la tu dia bg nasi extra percuma, tmpt lain mne nk dpt
2026-09-04 22:57:01
1
sahlinda02
LINDA :
biasa pon blh mkn 3 org
2026-09-04 13:20:16
1
zackzikri22
Zack Zikri :
melampau sangat ni.. tolong jangan ambik kesempatan.
2026-09-04 16:22:32
1
ida_ib
Ida Ib 🍉 :
Buat standard je semua dapat sama. Nak extra bayar pun extra.
2026-09-04 17:10:02
1
fakhrul_42
千卂Ҝ卄尺ㄩㄥ🇲🇾 :
dekat Kuantan ada buka x
2026-09-04 12:14:09
1
bambult
bambult :
Kalau dia nak lelebih, charge je. Settle. Nak? bayar, taknak boleh jalan. Win-Win situation.
2026-09-05 01:00:16
1
nabelgenji
Nabil Akmal :
Tak mintak extra pun dah banyak siott.. cukup dah utk aku yg gemuk ni
2026-09-04 16:13:37
1
zed_waka_waka
Zed Waka Waka :
sy penah beli.. portion normal dia pon sy makan suku je... hahaha.... yg dia nk penuh bekas... makan ke apa tu🤣🤣🤣
2026-09-04 20:40:46
1
biar_gambar_berbicara
𝗦0𝗡𝗬||CikguSelam&Motivator :
kadang2 tak teragak-agak nak mintak extra tu... #MacamMacam
2026-09-04 10:04:22
4
mikemichael349
mike :
banyak orang komplain nasi sikit....bekas Mangkok nasi dia memang kecik..size baby ..tiga Kali suap habes....
2026-09-04 18:05:05
2
whoooooossooo
Bell cranel :
semoga tabah melayan kehendak cus bang
2026-09-04 15:32:14
1
To see more videos from user @nasibriyanikukuspadu, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About