@raazkidiary: Leo (Simha) waale bahar se chahe kitne bhi strong aur be-niyaz dikhein, andar se un ka dil sirf un logon ke liye dhadakta hai jinhon ne unhein sachi qadar di ho. Sitaron aur kainaati tawanayi ki badalti chaal yeh batati hai ke Leo ke 7th aur 11th House mein ek bohot bara makhfi shift aa raha hai: Aap ki zindagi se jo shaks door chala gaya tha chahay waja misunderstanding thi, ego conflict tha, ya kisi teesre ki wajah se faasla aaya tha woh shaks ab aap ki dunya mein dobara wapas aane ki tayyari kar raha hai.Is baar woh pehle jaisa nahi aayega. Woh aap ki qadar, aap ki jagah aur aap ki keemat samajh kar aayega. Us ka wapas aana sirf ek rishte ki shuruaat nahi hoga—woh aap ke career, aap ke zehni sukoon aur aap ki kismat ke band darwaze khol dega. ​Aap ne purani baatein utha kar ghussa nahi dikhana. Kainaat ne is shaks ko aap ki zindagi mein ek maqsad ke tehat dobara bheja hai. Aane wale 14 dino ke andar aap ko is ka waazih ishara milega. Is life-changing cosmic energy ko apne aura mein 'ACTIVE' karne aur is shaks ke raste ko saaf karne ke liye:Niche comment mein likhein "I CLAIM LEO POWER" #LeoZodiac #BurjAsad #LeoProphecy #UrduAstrology

TheAstrologyHub
TheAstrologyHub
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 04 September 2026 09:26:02 GMT
5728
210
53
13

Music

Download

Comments

unaided6
mola mere mola🙏🙏🙏 :
inshallah inshallah Ameen Ameen Ameen 🤲
2026-09-04 11:08:58
1
tiktok.comsyeda4
syeda 🪽 :
I claim Leo power
2026-09-04 18:59:49
3
iqraamehar1
Iqraa Mehar :
Ameeeen sum Ameen inshAllah inshAllah ameeeen sum Ameen inshAllah
2026-09-04 18:48:42
2
irsa867
. :
I claim it positive energy
2026-09-04 09:42:17
0
heenaaa.rao
heena saeed :
inshallah inshallah inshallah inshallah inshallah inshallah inshallah inshallah I claim Leo power
2026-09-04 18:27:12
6
romaisabalouch123
maria queen💥 :
khud ya khair dukh itne dekhain hain k ab har chez say dar lagta hai 😔😔🥹🥹
2026-09-04 12:32:26
3
muhammad_umair43
Mohammad umair :
in sha Allah
2026-09-04 20:21:05
1
ahzamkhan26
BLA4KZ :
InSha Allah I claim it Allah pak par yaqin ha wo wapas aya ga InSha Allah Ameen Ameen Ameen
2026-09-04 10:55:49
2
ziashah0443
SYED Zia ur Rehman 🇵🇰 oman :
CLAIM LEO POWER
2026-09-04 20:57:46
0
lanishqueen268
Sufiyan Hiba :
inshallah I claim Leo power
2026-09-04 19:24:34
0
mrsmohsin206
mrs Mohsin 🔥♥️ :
Allah khir سے mera husband la kr ay🥰
2026-09-04 21:35:40
0
emorni1
️ :
I claim Leo power
2026-09-04 10:42:36
1
aruba.waris
Arubawaris :
Inshallah inshallah
2026-09-04 19:41:00
0
yasir0ale
Rai Ees :
naah kr ywr
2026-09-04 20:02:11
0
zeeshanafsar0
Shani :
I claim Leo power
2026-09-04 21:30:09
0
shaikhmadiha614
🫰مدیحہ💫 :
I claim Leo power
2026-09-04 21:52:36
0
adeelsafdarchught
Adeel Safdar Chughtai :
I claim Leo power
2026-09-04 22:41:55
0
arsulsheikh
Arsul Sheikh :
I claim Leo power
2026-09-04 20:34:15
0
sairashahzadwritexgmail5
Mohammed 💓✨ :
In sha Allah 💯
2026-09-04 19:14:25
0
bilalali425
Bilal ali :
inshallah I claim leo power
2026-09-04 19:03:42
0
leoleo51272
Leo ♌ :
Ameen
2026-09-04 18:33:09
0
fatima77531
leo :
inshallah inshallah inshallah inshallah inshallah inshallah inshallah inshallah inshallah I claim Leo power
2026-09-04 18:25:39
0
saithhaiderr
🎭💫डिजाइन (حیدر) :
waqi k mzakh
2026-09-04 18:25:29
0
hadianasir87
Hadia nasir :
i claim it
2026-09-04 18:09:42
0
_ishqbeparwah7
Ishq Be Parwah❤️❤️ :
INSHA ALLAH
2026-09-04 09:29:47
0
To see more videos from user @raazkidiary, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About