@ellyjualrumah: NEW ❗️ CBTL outlet in #Bandarbotaniparkland is going to open SOON ! @The Coffee Bean & Tea Leaf MY @Amar Shah #jasin #melaka #cbtl #cbtlmalaysia
mengikut masterplan parkland, ada 2 lot tanah utk drive thru dan satu lot tanah besar utk supermarket.. pastu ada 1 tanah lot utk surau/masjid
2026-09-05 00:02:06
65
ElyanaSafiyya🌸 :
harap lepas ni org2 dari arah highway bawak slow sikit yea..baru lepas kena langgar dkt roundbout..kereta dah makin banyak harap semua bawa kereta berhati2
2026-09-04 16:39:08
50
madam akma :
mohon la area ni buat skola lagi..tak tertampung skola yg ada
2026-09-05 01:13:43
18
B U T C H :
Situ tak pernah ada yang perlahan, kita pulak yang kena mengalah walaupun dari side kanan sebab diorang nak pecut. Dan ada petang 1 hari tu ada kereta berhenti selepas bulatan untuk test speed. Harap penguasa boleh luluskan speed bump sebab macam tak terkawal mereka ni. Kita ni dah la bawa motor je. Kalau kiok tak ke sia2. #pdrm #jpj #jkr
2026-09-05 00:39:10
9
Ishaa_ :
aritu de komen suruh bukak coffee Bean 🤭 betul ii buat 😭❤️
2026-09-04 13:56:31
7
awinLøven :
Jiran Scientex pun happy ni 🥰🥰
2026-09-05 04:00:12
4
HM Bina Empire :
mesti banyak peluang pekerjaan disini👍👍👍
2026-09-04 10:35:39
2
sitialoya66 :
wahh..untunglah orang Bandar Botani Parkland 😅
2026-09-04 11:19:42
3
Zarina Mohd Zulkafli🐼7116🌺 :
Wah kite org dr jasin bestari tk jauh ni lepas jog dtg cbtl🤣🤣🤣
2026-09-04 23:58:12
2
ABANG SLUMBER JER :
Byk yg merosakkan badan je skang dh merata rata
2026-09-05 00:35:38
2
༺☆Բ𝒂𝓻ⲍ𝘪𝑚☆༻ :
otw tmpt lapang tu nk buka ikea kan 👀
2026-09-05 01:17:00
1
A :
tinggal nk bukak mall je jasin ni HAHAHAH
2026-09-05 01:31:13
2
Amar Shah :
💜
2026-09-05 10:52:13
2
꒰ᐢ⸝⸝•༝•⸝⸝ᐢ꒱₊ faruzan🪽 :
Bukak chageeeeee
2026-09-05 02:50:14
2
Zety Marsya :
nsb baik jauh skit (sedapkn ht), kita dok kt pekan jasin🤭
2026-09-05 02:20:16
1
bae10 :
tekaan saya tepat belaka..kt petron tu pulak nt burger king drive thru hehee
2026-09-05 06:58:08
1
rini3108 :
@𝔻𝕒𝕜 ℙ𝕒𝕚 𝕄𝕝𝕜 leh ngopi2
2026-09-05 05:36:17
1
HM83 :
Menyalaaaa Jasin🔥🔥
Dari Segamat im cominggg.
Kita suka explore Melaka 🥰🥰
2026-09-05 02:40:13
1
miraaa ❤️ :
@Mawar Qaseh❤️
2026-09-05 00:44:24
1
YAya ZaLaNi :
terbaik..rumh siap nanti kejap2 hilang pergi mengopi dekat je...fasa 4B bila nk siap kak elly?😂
2026-09-05 03:03:44
1
Aura Cikta :
Wow
2026-09-05 04:27:29
1
RoadtaxInsuranceMurah_JBmelaka :
Waaa mantapp . Makin dekat dengan rumahh . Kalau sape2 berminat nnti nak renew roadtax insurance boleh roger kami . Kami pon berada di botani parkland ☺️
2026-09-05 04:16:44
1
〽️anz⚡ :
best tuang minyak kat sini tk banyak polis🗿
2026-09-05 04:12:59
1
Nhor :
Eeee tak sabarnyaaa my fav!
2026-09-04 11:23:19
1
To see more videos from user @ellyjualrumah, please go to the Tikwm
homepage.