seriously btao ye Lena chahiye k nhi men b Soch rha hn leny Ka blue oud
2026-09-05 12:53:46
1
SAJJAD🌻🥀 :
BHai LV Steelar Time Ka DNA mujHY bahut Pasand hY UKa konsa dupe best RaHY Ga PRESTIGE RUBY YA PINK DIAMOND SAKURA ?🥰
2026-09-06 08:35:26
1
muhammad arif :
Bohat Hard hay sir main pain start ho jati hay lagaty hi
2026-09-06 05:30:36
1
Dr.Ammar 8844 :
I have this perfume acha hai but over hyped hai bhot
2026-09-05 12:30:48
0
Adil aziz :
perfume only harsh lehab by al ezz al oud
2026-09-06 00:38:52
0
سبحان مُغل🫀 :
Best Perfoum bht long lasting h💯
2026-09-06 14:11:06
0
عبدالصمد abdul SAMAD :
Is it safe blind buy?
2026-09-04 10:13:28
2
Atta Saleh :
ye itnahi heavy hi. mujhy zra psnd nhi. projection strong hi but smell achi vibes nhi deti.. or pata nhi log itna braha k q btaty . acha hi but itna bhe nhi . 5/10 hi
2026-09-04 10:55:42
1
~HEARTLESS~ :
3 din tak to achi lasting hy personaly used
2026-09-04 12:53:15
0
AWAN BABA :
, best perfume
2026-09-04 11:02:08
3
amir :
Bhai mainy Chuti Jana hy to koi acha sa perfume batain
2026-09-04 10:50:05
1
S H A ن U 💸 :
Ye kesa ha lena chaiye
2026-09-05 06:52:09
2
🍂💫دادا 🍁 :
Please bhi shop location
2026-09-04 16:36:10
0
Hassan Bhatti :
بہت ہی تیز ہے ۔۔۔
2026-09-04 12:06:37
1
M Sajid :
buhat kamal ka he
2026-09-04 10:16:54
1
Aimalkhan yousafzay❤️🫠 :
Zalima pa garmai ke sok oud lagaye😂khalk ba derna akhwa mandi wahi 😂
2026-09-04 10:09:19
1
D.S AISEL :
price
2026-09-04 10:25:09
0
HxH.1 :
Price sa de
2026-09-04 10:14:07
1
حمزہ 🇸🇦 🇵🇰 :
bhi koi 1 acha sa perfume Bata do yar Lana ha apna liya
2026-09-06 21:33:22
0
🏴☠️SP⚔️N I A M A T🗽⃢⃢🗿 💸 :
2026-09-06 20:44:28
0
kikikhan :
price
2026-09-06 17:01:16
0
Imran Khan :
price Kitna pata
2026-09-06 07:51:22
0
Asif Gul :
2026-09-06 20:55:26
0
To see more videos from user @scents.by.abdul, please go to the Tikwm
homepage.