@muhammad.hassan1161: Oxford Travel and Tours. Queen's Road، near cakes and bakes، opposite Fedex office, Block B Jinnah Town, Lahore, 54000

mhassanvlogs
mhassanvlogs
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 04 September 2026 10:40:05 GMT
442665
22180
154
6441

Music

Download

Comments

umair.k.tianjin
Umair K Tianjin :
hahaha if you are submitting all documents so why do you need a consultant you can do by yourself save 50 k
2026-09-05 05:48:51
134
ruhi_malik7
ruhiiiiii :
ladies k ly b jop ha
2026-09-05 09:46:45
18
noorfatima4714
Silent killer💅😎❤️ :
study ka bhi visa lgaty hain yee
2026-09-05 03:37:55
35
wasil.abbasi44
Wasil Abbasi :
student visa
2026-09-06 07:53:10
1
hashaamsaadi
HM4462 :
trust na kro kisi pr
2026-09-06 08:02:07
4
zeefatima055
Safa marwa :
Fsd hai inki branch ?
2026-09-05 12:17:52
3
bilalch517
Bilal Ch :
They charge 50k just to apply for the visa and if it gets rejected you have to pay another 50k to reapply Wouldn’t it be better to find out the requirements directly from the embassy and apply yourself
2026-09-05 15:44:01
2
ishu34686
sad life🥺 :
mra Bhai ka vissa me ishu aa Ra h ambacy se objection aa Ra h br br
2026-09-06 05:16:42
3
ahmiibut
Ahmii BuTT 👾 :
location Kya h in ki
2026-09-06 03:10:21
0
meliodes964
Mirza Mashood :
and still he need promotion 💀
2026-09-05 09:43:34
1
simplesolution8
simple solution :
no one pick phone
2026-09-05 08:36:32
0
eshaaltravel
Sarfraz Officials :
Pakistan ma koi b aesa consultant ni ha jo Russia k visa ki bat kry ya visa lgwa dy 😂😂😂
2026-09-06 02:12:41
3
rabeel11220
Ibrahim1122 :
how to apply bhai
2026-09-05 09:23:42
4
ayatshahzadi265
꧁❤️ 𝒜𝓎𝒶𝓉 𝓈𝒽𝒶𝒽𝓏𝒶𝒹𝒾❤ :
kay pyal appointment book krni parti hai
2026-09-05 09:58:29
3
itsmarrishah512
Marii❤️‍🔥 :
ye rply Ku nhi dayty
2026-09-05 10:51:49
5
faizan_chugtai.770
💙 𝐅 𝐀 𝐙 𝐈 🇳🇿 :
ach bhai yeh study visa lagwa ke deta hai
2026-09-05 13:13:01
0
advfatima2
advfatima2 :
Haha Sirf file ki fees 50 hazar 😅
2026-09-05 12:32:41
3
murtazaali6999
(M) (R) (6999) :
work viza nhi apply karwa ky daty to koya fayda ghumny pirny jany ka 🤷‍♂️pasy kamy gy to ghumy piry gy na
2026-09-05 05:15:41
6
mobeen.mobi40
mobeen mobi :
sir Sweden Ka process karty hain ap
2026-09-04 17:00:10
6
anny_stores1
Anny Stores 🤗 :
masters k Liye apply krna ho to kia process??? or charges Kiya hngy?? Australia k
2026-09-05 05:11:42
7
hamkke39
hamkke♥️🎀 :
with tickets??
2026-09-05 09:00:27
1
munazzaajmal
Travel to Dreams..✈️🌏🚘🚢🦅 :
Visa embassy lgati ha koi consultant ni lagwa sakta
2026-09-05 12:22:42
1
qatar.vizat
jutt :
sb ko PTA h y
2026-09-06 08:25:13
0
dilpakistan114
Tanveer Hussain :
thanks brother
2026-09-06 08:48:28
1
ajmaljutt2902
ajmljutt2233 :
❤️❤️❤️❤️❤️
2026-09-06 08:09:31
0
To see more videos from user @muhammad.hassan1161, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About