hahaha if you are submitting all documents so why do you need a consultant
you can do by yourself
save 50 k
2026-09-05 05:48:51
134
ruhiiiiii :
ladies k ly b jop ha
2026-09-05 09:46:45
18
Silent killer💅😎❤️ :
study ka bhi visa lgaty hain yee
2026-09-05 03:37:55
35
Wasil Abbasi :
student visa
2026-09-06 07:53:10
1
HM4462 :
trust na kro kisi pr
2026-09-06 08:02:07
4
Safa marwa :
Fsd hai inki branch ?
2026-09-05 12:17:52
3
Bilal Ch :
They charge 50k just to apply for the visa and if it gets rejected you have to pay another 50k to reapply Wouldn’t it be better to find out the requirements directly from the embassy and apply yourself
2026-09-05 15:44:01
2
sad life🥺 :
mra Bhai ka vissa me ishu aa Ra h ambacy se objection aa Ra h br br
2026-09-06 05:16:42
3
Ahmii BuTT 👾 :
location Kya h in ki
2026-09-06 03:10:21
0
Mirza Mashood :
and still he need promotion 💀
2026-09-05 09:43:34
1
simple solution :
no one pick phone
2026-09-05 08:36:32
0
Sarfraz Officials :
Pakistan ma koi b aesa consultant ni ha jo Russia k visa ki bat kry ya visa lgwa dy 😂😂😂
2026-09-06 02:12:41
3
Ibrahim1122 :
how to apply bhai
2026-09-05 09:23:42
4
꧁❤️ 𝒜𝓎𝒶𝓉 𝓈𝒽𝒶𝒽𝓏𝒶𝒹𝒾❤ :
kay pyal appointment book krni parti hai
2026-09-05 09:58:29
3
Marii❤️🔥 :
ye rply Ku nhi dayty
2026-09-05 10:51:49
5
💙 𝐅 𝐀 𝐙 𝐈 🇳🇿 :
ach bhai yeh study visa lagwa ke deta hai
2026-09-05 13:13:01
0
advfatima2 :
Haha Sirf file ki fees 50 hazar 😅
2026-09-05 12:32:41
3
(M) (R) (6999) :
work viza nhi apply karwa ky daty to koya fayda ghumny pirny jany ka 🤷♂️pasy kamy gy to ghumy piry gy na
2026-09-05 05:15:41
6
mobeen mobi :
sir Sweden Ka process karty hain ap
2026-09-04 17:00:10
6
Anny Stores 🤗 :
masters k Liye apply krna ho to kia process??? or charges Kiya hngy?? Australia k
2026-09-05 05:11:42
7
hamkke♥️🎀 :
with tickets??
2026-09-05 09:00:27
1
Travel to Dreams..✈️🌏🚘🚢🦅 :
Visa embassy lgati ha koi consultant ni lagwa sakta
2026-09-05 12:22:42
1
jutt :
sb ko PTA h y
2026-09-06 08:25:13
0
Tanveer Hussain :
thanks brother
2026-09-06 08:48:28
1
ajmljutt2233 :
❤️❤️❤️❤️❤️
2026-09-06 08:09:31
0
To see more videos from user @muhammad.hassan1161, please go to the Tikwm
homepage.