@mieyu8towan: Keluarga umum Secangkir Cafe ditutup selamanya.. buka buat kali terakhir hari ini..Legasi Secangkir ternoktah selepas pemilik, Allahyarham Nur Atiqah Sofiya Mohd Kazwan,32 m*** bersama suaminya, Muhammad Nazatullah Nazmi, 32, dan anak lelaki mereka, Muhammad Armaan Nazeef, 4, selepas Proton S70 yang dinaiki mereka terbabit dalam kemalangan membabitkan 11 kenderaan di Kilometer 110.4 Lebuhraya Pantai Timur (LPT1) malam Isnin lalu... “Sayang seribu kali sayang, tetapi terpaksa juga kerana nyawa dan roh di cafe tersebut sudah tiada.” #lastday #tragedy
Mieyu To'Wan
Region: MY
Friday 04 September 2026 11:03:34 GMT
Music
Download
Comments
A-M-A :
bayangkan andai arwah pernah berharap yg 1 hari nti cafe dia akan terkenal... dan ya harini nama "secangkir cafe" terkenal 1 malaysia... walaupun arwah dh xde ... ❤️
2026-09-04 16:26:56
4089
Cahaya Mata Bismi :
mesti sape yg beli kek tu , mkn smbil berjurai air mate kan😭
2026-09-04 23:52:07
451
amieyza zulkefli :
maaf tanya kek dlm tu air Tgn arwah ka🥺kot ada saki baki masih simpan dlm chiller😔
2026-09-04 13:40:21
777
elarasoulmyst :
jgn masok cmpur urusan Keluarga org. dorg decide mcm tu msti ada sebab. xyah persoalkan. support je sbb tu je Keluarga arwah perlukan skg. mudahkan jgn kuiri. kita x pakai kasut sm. hormati keputusan Keluarga mereka
2026-09-05 00:01:22
195
𝘼𝙢𝙮𝙧𝙪𝙡 𝙖𝙛𝙞𝙦 :
saya rasa rasa keputusan yg dibuat oleh keluarga mmg logik untuk elakkan org cakap kemudian hari "rasa kek dah x sama mcm dulu". salam takziah untuk family.
2026-09-05 01:07:03
748
Abg Bubur Lambuk :
apalah amalan arwah ye masa hidup dulu? 1 Malaysia doakan dia..🥺
2026-09-05 01:14:02
119
Black_Carpenter :
If me to go there for the last ever to buy their foods, maybe I’m crying so hard. 😭
2026-09-05 00:27:50
0
Zira✨ :
rakyat malaysia 🥹🥹 prihatin penyayanggg
2026-09-04 16:12:10
167
littlehero.co 2nd :
mesti keluarga dia sedih. dalam mereka tiada pun ramai sanggup datang untuk kek air tangan arwah 🥹
2026-09-04 15:02:52
277
ctumifara :
xknl arwah TP sedih...😭😭😭
2026-09-04 16:54:50
34
Nisaa :
Wei takde ke sesiapa nak amik alih. Like kot la ada sesiapa yg minat buat kek juga boleh sambung perniagaan ni ke kan.. Ye tahu rasa tak sama tapi at least cafe ni bukak. Sbb untuk mulakan perniagaan ofkos da menelan kos yang sangat tinggi😭 Kot la ada org yg nak bukak perniagaan tp modal tak banyak mungkin boleh nego dgn family ni sbb barang2 da ada, kot boleh bayar ansuran ke. Sedih laa😭
2026-09-04 20:03:22
71
imfinethankyou :
semua yg kt dunia x kekal.semua milik allah.
2026-09-05 03:16:43
8
Ismah Rabiah Binti Abi Jamrah :
Ya Allah sedehnya. Moga Allah tempatkan Arwah 3 branak ini dkalangan para solehin. Segala amal diangkat, lapang kuburnya. 😭
2026-09-04 12:51:43
106
Kiman🃏 :
Baguihla rakyat malaysia ni🥹
2026-09-04 18:22:14
26
yangberhormat01 :
mcm ni lah dunia... time dh takde baru org hargai.
2026-09-05 00:13:49
5
@kakya.. :
Tk sangka ramai cm gini..rezeki family arwah, semoga dipmdhkan segala urusan buat keluarga arwah utk urusan seterusnya
2026-09-04 15:16:02
74
maya astia :
sesungguhnya aku sedar dunia hanya pinjaman mu ya rabb 🥹..siapa yg perna menyaka bila ALLA nk panggil kita sesaat saja...salam takziah buat keluarga arwah...sedih perasaan melihat usaha keras mereka....tapi ALLAH pasti ganti yg lebih baik d syurga nanti.. AL-FATIHAH
2026-09-04 22:18:58
23
N A A 🌾💚💛 :
maaf lah kalau terasa ke apa. tp knapa x teruskan je bisnes ni sprti kfc or jenama2 lain. sekurangnya apa yg arwah usaha kan tetap ada seterusnya smpai bila2. boleh jgk stiap jualan buat saham akhirat utk arwah2.
2026-09-04 17:50:28
13
MyZan :
Mana ada nangis pun 🥲
2026-09-04 23:04:28
5
_hbaqpa :
nk tgk gmbaq2 kek yg dia buat🥲
2026-09-04 17:03:20
118
nurulhazrina :
Sedih nye 😭😭😭😭
2026-09-04 13:07:56
46
Amethyst 🛼 :
Jangan lupa lepas jualan ni mereka perlu faraid dan apa yg perlu mgikut apa yg dituntut islam bg org yg da meninggal. X sewenang2 nya boleh pass over ke sesiapa nak. Kena settlekan apa yg perlu.. ramai yg permudahkan urusan dgn beli hasil arwah.
2026-09-04 23:46:15
19
Lya Rose 🌹 :
jgn sape ade yg ambil alih. nanti tak sedap
2026-09-05 01:05:06
10
Jia :
selalu klau mai kuantan mesti singga lepak cafe ni pasni dah xde 🥲
2026-09-04 23:56:21
8
🕊 :
Salute dengan rakyat malaysia 😭😭 rakyat malaysia bab2 macam ni memang semua satu hati 😭😭
2026-09-04 17:02:37
5
To see more videos from user @mieyu8towan, please go to the Tikwm
homepage.