@helpalltv: Orphan Home.#orphans #orphanage #lunchforkids #humanity #helpalltv

HelpallTV
HelpallTV
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 04 September 2026 11:03:59 GMT
220738
17924
698
174

Music

Download

Comments

usersaimakhan1
Saima 💜 :
adoption k lye aik bacha dy skty hain ?
2026-09-05 09:06:59
0
moosajutt4u
azamjutt4u :
allah hm sb ko in jeso py kharch krny ki tofeek dy
2026-09-04 11:58:32
197
user110358208259
Mano 🇵🇰🇵🇰 :
ma bay olad hn or bacha adopt krna chti hn if you help me
2026-09-05 03:27:57
1
munafiqmtlbprst
munafiq zaat 🙌🙌🙌 :
kon Meri trah ro prah 😢😢😢
2026-09-04 12:42:37
103
irfanmavati0
irfan mavati 804 :
دیگی چاول سالن کھا کھا کے تھک گئے ہیں معصوم فرشتے ماں باپ رحم دل ھوتے بچے کبھی دودھ پیتے سادہ روٹی کھاتے ماں سے لڑتے نانانانی کو شکایت کرتے ماموں چچا پیار کرتے
2026-09-04 16:45:30
52
farzkhan613
Farz Khan :
Allah pak hame b atna ata kry k hm b apki team ka part bn jay
2026-09-04 12:08:39
47
anuanie0
mano Queen 076 :
uffff Meray allah kitny na shukray maa bap hi jinko bin mangy olad mil jate hi to ya hal krty hi log 😢😢😢😢😢muj byolad sy koi puchy
2026-09-05 05:35:01
7
nosheen0104
Nosheen :
الفاظ نہیں ہیں میرے پاس بس اللہ کریم کسی کو یتیم اور مسکین نہ کرے امین
2026-09-04 21:19:42
17
haseeb1796
haseeb :
Allah pak y din kesay bachay ko na dhakay
2026-09-04 11:16:04
25
zuniphool
phool🌹🖤 :
in bacho se milna hu tu kidr ana hu ga . loction
2026-09-04 18:34:13
1
ayzahaddi
bts army girl Aiza :
me roti hun in bacho ko dekh kar mj s ni Dekhi jati ye vedios
2026-09-04 23:35:20
9
rosiee_1420
star ⭐°‧✨⋆.ೃ࿔*:・⭐ :
maa sadky kasy rhhty hongy
2026-09-04 11:58:14
13
seema.craft8
Seema craft :
nice work
2026-09-04 18:41:39
0
daud124886
daud mugahl1234567890123456789 :
kiya in se mil skti hon ma plzz nmbr
2026-09-04 12:09:13
2
umairkingsb
uzair king :
allah pak har bche pr ma bap ka saya slmat rkhe ameen 😢😢
2026-09-04 13:18:16
20
sweet_heart059
Sweet_heart :
same to you yateem hona bht bari bt hoti hai inko to koi ye bhe bolny wala nh hoga k khana pura khao bad me bhuk lagega hayee ye yateeme 😭😭😭😭
2026-09-04 12:17:51
11
mahnoortariq9536
Mahnoor Tariq :
sad to see this 🙏🏼🙂🙂
2026-09-04 18:11:31
1
muhammedirfan485
Muhammed Irfan :
Allah pak kisi b bachy ko maa baap se door na kre ....bechary bachoon ki kiya zindagi hai bin maa baap ke ...afsos hota hai aise maa baap pe jo paida kr k chor dety hn ...Allah pak in k liye apna khas karam kre Aameen suma Aameen
2026-09-05 02:12:49
2
shabanamalik862
Shabana Malik862 :
bynazeer income support program waly pysy in bacho py lagaey Awam ko bhikari na bnaey😭
2026-09-04 17:18:55
5
nanumkhan123
Fariya Shahzad :
yateemi bht buri chez he. Ay Allah pak apny waseely sy in bcho k liy etna acha krna k wo ye sub bhol jy or mje is qabil bnana k m in ko apno hathu sy khila sko. duty smj k kha lity ho is m khany m laad pyr ni h un k liy
2026-09-05 05:23:03
1
raderose007
👑Kashmiri Queen 👑 :
ye kidr hai mujy b ana kyun k Mai b yateem ho Mera koi NI Khana to mil Jaye ga na 2 time ka
2026-09-05 06:27:36
2
tasmia.shahzadi78
Tasmia Shahzadi786 :
Allah
2026-09-04 19:33:51
2
sheikhfamily246
Maria sheikh :
which city?
2026-09-04 21:23:21
1
norcute1234
ShawaniaMahra :
wahhh Raba tari shan koi olad ko tarsta to koi maa bap ko ya ALLAH Apny sadky panj tan. pak k sadky mjhy b olad dy dy bht tanha ho mai 🙏🙏🙏😭😭😭 olad k hmm dono husband taras rhy hai mjh jyse sb by olad ki godd hari kr dy r mjhy b dy dy by shak tu jisy chachie dy jisy chachie dy k ly ly Ameen Ilahi Ameen Mjh pr. taras kha ly mjhy maf kr mary gunah
2026-09-04 22:42:00
3
mustafaamir570
Mustafa 12 :
nice Bhai 🥰
2026-09-05 09:18:21
1
To see more videos from user @helpalltv, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About