allah hm sb ko in jeso py kharch krny ki tofeek dy
2026-09-04 11:58:32
197
Mano 🇵🇰🇵🇰 :
ma bay olad hn or bacha adopt krna chti hn if you help me
2026-09-05 03:27:57
1
munafiq zaat 🙌🙌🙌 :
kon Meri trah ro prah 😢😢😢
2026-09-04 12:42:37
103
irfan mavati 804 :
دیگی چاول سالن کھا کھا کے تھک گئے ہیں معصوم فرشتے ماں باپ رحم دل ھوتے بچے کبھی دودھ پیتے سادہ روٹی کھاتے ماں سے لڑتے نانانانی کو شکایت کرتے ماموں چچا پیار کرتے
2026-09-04 16:45:30
52
Farz Khan :
Allah pak hame b atna ata kry k hm b apki team ka part bn jay
2026-09-04 12:08:39
47
mano Queen 076 :
uffff Meray allah kitny na shukray maa bap hi jinko bin mangy olad mil jate hi to ya hal krty hi log 😢😢😢😢😢muj byolad sy koi puchy
2026-09-05 05:35:01
7
Nosheen :
الفاظ نہیں ہیں میرے پاس بس اللہ کریم کسی کو یتیم اور مسکین نہ کرے امین
2026-09-04 21:19:42
17
haseeb :
Allah pak y din kesay bachay ko na dhakay
2026-09-04 11:16:04
25
phool🌹🖤 :
in bacho se milna hu tu kidr ana hu ga . loction
2026-09-04 18:34:13
1
bts army girl Aiza :
me roti hun in bacho ko dekh kar mj s ni Dekhi jati ye vedios
2026-09-04 23:35:20
9
star ⭐°‧✨⋆.ೃ࿔*:・⭐ :
maa sadky kasy rhhty hongy
2026-09-04 11:58:14
13
Seema craft :
nice work
2026-09-04 18:41:39
0
daud mugahl1234567890123456789 :
kiya in se mil skti hon ma plzz nmbr
2026-09-04 12:09:13
2
uzair king :
allah pak har bche pr ma bap ka saya slmat rkhe ameen 😢😢
2026-09-04 13:18:16
20
Sweet_heart :
same to you yateem hona bht bari bt hoti hai inko to koi ye bhe bolny wala nh hoga k khana pura khao bad me bhuk lagega hayee ye yateeme 😭😭😭😭
2026-09-04 12:17:51
11
Mahnoor Tariq :
sad to see this 🙏🏼🙂🙂
2026-09-04 18:11:31
1
Muhammed Irfan :
Allah pak kisi b bachy ko maa baap se door na kre ....bechary bachoon ki kiya zindagi hai bin maa baap ke ...afsos hota hai aise maa baap pe jo paida kr k chor dety hn ...Allah pak in k liye apna khas karam kre Aameen suma Aameen
2026-09-05 02:12:49
2
Shabana Malik862 :
bynazeer income support program waly pysy in bacho py lagaey Awam ko bhikari na bnaey😭
2026-09-04 17:18:55
5
Fariya Shahzad :
yateemi bht buri chez he. Ay Allah pak apny waseely sy in bcho k liy etna acha krna k wo ye sub bhol jy or mje is qabil bnana k m in ko apno hathu sy khila sko. duty smj k kha lity ho is m khany m laad pyr ni h un k liy
2026-09-05 05:23:03
1
👑Kashmiri Queen 👑 :
ye kidr hai mujy b ana kyun k Mai b yateem ho Mera koi NI Khana to mil Jaye ga na 2 time ka
2026-09-05 06:27:36
2
Tasmia Shahzadi786 :
Allah
2026-09-04 19:33:51
2
Maria sheikh :
which city?
2026-09-04 21:23:21
1
ShawaniaMahra :
wahhh Raba tari shan koi olad ko tarsta to koi maa bap ko ya ALLAH Apny sadky panj tan. pak k sadky mjhy b olad dy dy bht tanha ho mai 🙏🙏🙏😭😭😭 olad k hmm dono husband taras rhy hai mjh jyse sb by olad ki godd hari kr dy r mjhy b dy dy by shak tu jisy chachie dy jisy chachie dy k ly ly Ameen Ilahi Ameen Mjh pr. taras kha ly mjhy maf kr mary gunah
2026-09-04 22:42:00
3
Mustafa 12 :
nice Bhai 🥰
2026-09-05 09:18:21
1
To see more videos from user @helpalltv, please go to the Tikwm
homepage.