Sr agr ricoso krwaty hy to kitna taem lagta hy fysla any my
2026-09-04 17:34:26
0
shoaibarif955 :
Arshad Bahi Aap ny recorso sey oppaintment ley kar di Hai passport fail 15 June BSL Islamabad Mean jama Hai Abi Tak call Naie Ahi Arshad Bahi koi pareshani wali Bat to Naie Sukriya
2026-09-04 14:32:11
0
چوہدری ارسلان جٹ 🔥 :
ji mera visa suspend Kiya hua yah mujhe later Mila
2026-09-04 16:25:28
0
Ch Haider :
Sir file submission ko four month ho Ghy abi tak cal ni ai
2026-09-04 11:47:04
0
Nadeem Arif :
Bhai mera work permit jama tha mere owner ko do din pahle email ki hai embassy walon ne confirmation ke liye Koi benefit milega
2026-09-04 16:24:02
0
🚩 :
july k baad 2024 ka viza lag h koi
2026-09-05 04:22:25
0
INAM05 :
recodo k rezult ka time perid b btay
2026-09-04 21:18:37
0
محمد شہزاد فیصل :
Mujhe tu 3 saal wait wait Bol k jawab de diya
2026-09-04 11:54:42
0
ashrafkhan8174 :
Bhai kaya Italy ka work permanent visa recorso ho Sakta hai kaya Italy may?
2026-09-04 15:18:47
0
Rajpoot :
😂😂😂
2026-09-04 13:24:59
0
user9184728192023 :
bahi 2026 work viza LG rha hy
2026-09-04 17:22:35
0
Life line Dua khan :
ricorso ke fee kitni ha
2026-09-04 18:08:28
0
zzz :
yeh apny Tek kha k ham Sy Kam na karway Kun k apny fees lanay k bad kn Sa Kisi ki call uthani hai
2026-09-04 23:28:58
0
عادل 🚩 :
❤️❤️❤️
2026-09-04 14:24:06
1
Faisal :
👌👌👌
2026-09-04 14:01:22
1
Faisal :
👌👌
2026-09-04 14:01:24
1
Falak maher :
👍👍👍
2026-09-04 12:02:01
1
🚩⚖️A Baba Gujjar S ⚖️🚩 :
🥰🥰🥰
2026-09-04 12:30:46
1
Charif Numberdar :
👑👑👑👑👑
2026-09-04 12:41:54
1
sheryy.06 :
❣️❣️❣️
2026-09-04 11:41:57
1
🚩 چوہدری قاسم گجر لاہوریاں🚩 :
❤️❤️❤️
2026-09-04 11:20:32
1
🚩⚖️A Baba Gujjar S ⚖️🚩 :
❤️❤️❤️
2026-09-04 12:30:44
1
khurram shahzad,🇵🇰❤️🇮🇹 :
🥰🥰🥰
2026-09-04 19:27:15
0
Ali Hassan :
🥰🥰🥰🥰
2026-09-04 18:33:58
0
ہر چیز پر اللہ حامی و ناصر ہے :
😁😁😁
2026-09-04 16:36:35
0
To see more videos from user @arshadmuhammad2037, please go to the Tikwm
homepage.