Masa qualify, tak nak wakil sebab jadual pack la.. nak fokus msc la. Nak fokus gof la. Bila qualify, boleh pulak wakil.
2026-09-04 13:31:23
278
Rin Hyung. :
Orang lain yang berusaha, yang lain dapat
2026-09-04 13:20:21
170
Mnama :
Tulah..replace after orang lain yang dapatkan slot even gameplay tak meyakinkan..at least dorang dah berjuang jangan la tukar semua..betul la cakap xorn..kalau nak sangat lime up baru ni asal tak dari awal lol..
2026-09-04 13:10:51
102
Ainindontlikeyou :
aku walaupun fans srg, kesian kat line up utama. aku akan salahkan politik.😭
2026-09-04 12:56:06
197
Azer Azen :
Orang suruh tukar sorang, bukan tinggalkan sorang 🤦
2026-09-04 14:22:15
58
Norhafiq Irfan :
Justice for xorn
2026-09-04 13:36:33
0
racoon_cute :
Entah..bagi la dia org main..asal buat line up baru..bagi dia org buktikan..kalau kalah baru kita marah..😂
2026-09-04 12:24:49
35
Zanzibar :
siapa2 pun kalau di tempat mereka yg diganti mmg akan terkilan atau kecewa mahupun sedih..
2026-09-04 12:59:52
58
Wan Muhammad Nur :
Yg g qualify dapat pergi singapore je. Yg tk g qualify dapat pergi Jepun 🤣🤣
2026-09-04 14:20:36
25
ᴀᴢɪᴍ. :
Nak komen lebih2 nanti fans srg sejak msc serang (kalah dengan rrq btw)
2026-09-04 14:34:10
35
alya :
mesf kan yang pilih? Pastu? Bukannya trio mid offer diri untuk pergi pon. Ni layak pon cukup2 makan jah. Sebab apa? Sebab banyak kalah. Yang duk komen negatif ni ha sanggup ke nak tengok team Malaysia jadi lauk kat sana nanti? Cukup2 lah kat SG haritu dah jadi lauk !
2026-09-04 16:35:38
15
tengen008 :
Yums out xorn in
2026-09-04 12:31:14
0
Mine :
Kalau ye pun nk replace xyahla buang xorn. Pling2 pun sub xorn aje giler penyelmt malaysia msuk playoff iba2 kena gnti bapak sakit siaw jdi xorn
2026-09-04 13:36:21
32
Chikkys ⛎ :
baik bagi semua game kalah haritu kalau cmni..penat² usaha last² kena tukar hadehhh...
2026-09-04 14:07:36
12
Frankie HelMiza :
apa pun sham, kau lah yg mendapatkan slot ke Jepun. jasa ko tetap diingati
2026-09-04 12:58:48
85
Haji Roslan Todak 🔥 :
Hmmmmmm naye naye
2026-09-04 18:19:57
0
AjimMalek :
Insan yg selalu memandang positif dari segala sudut. Walaupun dikecam. Walaunpun line up ditukar. Tetap positif. Mantap pakcham
2026-09-04 13:08:54
43
qarll0p :
Paling gampang tak bawak pakcam die la game changer
2026-09-04 12:04:03
27
ygnameme :
btl.. klu rsa tak bole, knp ambik line up ni at the first place, lps tu dgn mudahnya kau replace.. atleast msukkan la xorn/chibi as sub..bkn sub yg itu..
2026-09-04 12:31:07
44
RockMelon :
Analogi la eh.. Org bagi kau peluang guna fon performance tinggi. Tapi kau buat fon tu jadi sendal pintu. Dah tentu la yg memberi tu sakit hati tgk. Layak la dia ambil balik fon tu dan beri dkt org yg mmg akan guna sebaik nya. sekadar perumpamaan
2026-09-04 14:38:29
11
Fazli23 :
Kalau aku player pun aku sokong xorn..ssh2 diorg usaha layakkn,tiba2 kena kick..kalau nak pakai star ptt guna dari awal..harap player baru ni balik awal,sng2 je ambil usaha dari org lain..