Akkiiii im a maths stream A/L student and i saw your certificates abt industrial engineering and akkii first of all congrats 💗 and if possible can i please know more about how u choose it and more about IE experiences u had. Thanks akki🤍
2026-09-04 14:42:57
0
Pasindu Theekshana :
Pro eka ganna vidiyak ndd
2026-09-05 06:27:49
0
Moon only in words :
meka gaththa aya innawada
2026-09-05 10:36:21
0
Malsaeee :
Thank you♥️
2026-09-04 14:26:12
1
freak_boy_official :
thanku♥️
2026-09-05 16:53:02
1
Hemjii :
Maha balagathu prompts😂
2026-09-04 14:38:33
1
Ral💫 :
Thnk
2026-09-05 04:19:50
1
ɴɪꜱʜᴀᴅ ᴇᴋᴀɴᴀʏᴀᴋᴀ :
loku case ekak nh maset 1600,
2026-09-04 20:44:16
0
Subhashi :
Akke eka ganna widiha step by step kiyanan puluwan da please akke eka dan nadda
2026-09-05 08:16:50
1
Dual :
Oka api gaththa bn 😂😂
2026-09-05 13:34:59
1
Asanka Mahesh ☸️🇱🇰 :
👌👌👌
2026-09-05 12:31:14
1
danushka.madushan :
❤️❤️❤️
2026-09-04 17:28:15
3
HimasaraKulasinghe :
❤️😌
2026-09-04 14:47:56
1
ᴹᴿメꜱʜᴀᴅᴏᴡ亗 :
@ACHIYA ❤🩹👀
2026-09-05 10:49:07
1
To see more videos from user @achini_naw, please go to the Tikwm
homepage.