aap sab logon ko durood ibrahimi padhne ki dawat deti hun
2026-09-05 16:47:32
53
Natasha malik :
Hy BP valy bhi lay sakty hin
2026-09-05 17:30:13
5
IsLam Mera deen :
issy baby conceive karny ma problem to nhi ho gi
2026-09-06 09:07:25
1
ᴀʙʙᴀꜱʏᴀ ᴅɪ ᴋᴜʀɪ :
plzzz bta do sana maki kya hi
2026-09-06 07:07:47
2
EssentialsbySA :
i m using this from past 6 months
2026-09-06 10:26:02
0
Muhammad Burhan🇩🇪🇪🇦 :
ثناء مکی ایک جڑی بوٹی ہے پیٹ خراب کرتی ہے مگر یہ سب کو سوٹ نہیں کرتی مجھے تو پیٹ خراب کے ساتھ خون کا مروڑا لگ جاتا ہے دونوں پیشاب میں بلیڈ آنے لگ جاتے معدے میں جھلن الگ یہ بہت سخت اور تیز جڑی بوٹی تاثیر خشک گرم ترین ہے۔ہاں البتہ کبھی کبار لینے میں حرج نہیں۔لیکن ان تینوں چیزوں کو ملا کر لینے سے معدے میں سخت گرمی ہو گی۔یہاں آئے دن بیت نسخے بتائے جاتے ہیں ہر نسخہ ہر شخص کو سوٹ نہیں کرتا ڈاکٹر سے پوچھے جانے بغیر مت استعمال کریں
2026-09-06 10:30:01
3
Nomi king 👑 :
bachon ko use krwa skty ye?
2026-09-06 02:10:46
2
Fareeha Umar :
kisi ne ye nuska use kiya hy? agr kiya hy tu wazan km howa?
2026-09-05 23:58:53
2
Anabia horain 77 :
bachy b kha sakty ha
2026-09-05 13:23:21
4
Kesar mughal Kesar :
kitni miqdar my
2026-09-06 05:47:11
1
noor :
16 pond kitna hota h
2026-09-05 17:25:43
2
💔کوئی کسی کا نہیں ہوتا 💔 :
kmall ho gya
2026-09-05 15:24:29
2
Javed Gujar :
very nice👍
2026-09-06 04:12:15
0
A ❤️. M😘 :
urat bi kar sakte hy
2026-09-05 13:04:12
1
mehmadbutt4 :
kn sa serup nam bi batao aur price bi
2026-09-06 03:16:14
1
fiwi :
confirm hai
2026-09-05 21:16:51
2
raziya :
2026-09-06 10:23:17
1
Shahab😗 :
sugr wala b use kr sakty h
2026-09-05 16:28:38
1
user5416297878000 :
khani ketni mekdar me h ye bi Bata de
2026-09-05 13:47:01
1
Bilal Saeed :
high bp wale ly sakte ha
2026-09-05 16:52:37
0
AyezaFatima687 :
feed krwany wali mother use kr sakti Hein
2026-09-05 15:02:10
2
world wide beauty of nature :
khana khate hi hazam hojata he or weight b zyada he
2026-09-06 08:17:45
0
🥀🖤 :
50 gram 50 gram
2026-09-05 20:42:35
2
To see more videos from user @24newshdofficial, please go to the Tikwm
homepage.