@taste_tou_kar: The Absolute WORST Fries You’ll Find In Landhi 😭🍟 . . #food #Foodie #streetfood #karachi #fries

Mani Eats
Mani Eats
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 04 September 2026 12:53:34 GMT
288259
7285
341
707

Music

Download

Comments

akstylebyalifiya
Alifiya khomusi :
q Apne views banane k lyh kisii ka Kam kharab Karna government k khilaf to koi Kuch nahi bol Sakta aur kar sakta bas gareeb ki rozi ko lat Marna ha
2026-09-04 18:11:13
187
ranarantcar01
▄︻デ 𝑅𝒶𝒩𝒶 ═━一 :
Lagta hy bahi Sy pesy Mang liya hy fries k 😂😂😂
2026-09-04 16:09:05
153
areebazohaib1
beeto beeta 🌸 :
ap kisi k bare mai bura mat bolen
2026-09-04 17:53:51
61
malomuhajir
MÃLØ....muhajir :
Bhai pese nh dia kia 😂
2026-09-05 08:01:12
18
nehamehndi2
nehamehndi :
bhai AP.mat Khao hm tu khaty h bht hi acha h aur duniya kha rahe h
2026-09-04 15:48:34
27
gumnamelarka18
گمنام لڑکا💔 :
Hamra pas ao landhi 1 no yahya french fries@
2026-09-04 21:10:51
0
madiafaraz5
Madia [email protected] :
hum to khayenge boht yummy Hoti hai main roz khati hun 😚
2026-09-05 13:24:33
5
sheikh___zadi00
sheikh___zadi00 :
kisi ka kam mat khrab karo
2026-09-05 13:09:51
16
rehangujjar0077
ReHaN GUJJAR🔥🔥🔥 :
Bhai ko free ma nhi mili hogi is Liya Bhai ko dhukh lag gaya ha bhut best fries ha inki ❤️
2026-09-05 03:23:57
9
ehaaakamran22
WaŞنẼحÁ🪞🪄 :
Kha bh li aur burai bh touba
2026-09-05 22:15:43
1
habibmalik14491
✌️ Habib Malik ✌️ :
Mere ghr k Qareeb Hai ye fries setup Awaesome test Hai
2026-09-05 09:10:47
4
qureshi.bacha894
Qureshi bacha :
lagra ha promotion k paisy nhi dey chips waly ne 😅
2026-09-04 19:02:46
2
mr_noman_oo
ℕ𝕠𝕞𝕚 𝕘𝕦𝕛𝕛𝕒𝕣 💎 :
Adnan Qurashi the Best
2026-09-04 17:25:40
9
subhankhan2817
BOSS💸⚡ :
free nhi di Kya inho ne ??
2026-09-04 17:27:33
13
itx_ayesha134
💕⃝🕊️ 𝓐𝓼𝓱𝓾 💕⃝🕊️ :
mare fvrt hai ya fries 🍟
2026-09-04 19:31:31
3
shafiqkhan8902
Bisma Khan :
agr is ko free me mil jati tu ye tareef hi tareef karta rheta .mgr afsoas aisa nahi Howa peise dena pare h is ko .😁😁
2026-09-05 06:51:53
5
_ibrahim__462
~ibrahim riaz :
food district 🤧
2026-09-04 17:22:02
0
mashaa27689
mashaa❤️😻 :
g nahi Bhai bhut hi maze ki hoti hen
2026-09-04 17:28:45
6
ahmadqureshi9565
👑 𝑅𝑜𝓎𝒶𝓁 𝒜𝒽𝓂𝒶𝒹 𝒬 👑 :
bhai ko anho na promotion nhi 😂
2026-09-04 14:59:11
9
saqib65
saqib :
free nahi diya ho ga, hm smj skty han 🤣🤣🤣😂
2026-09-05 02:51:06
1
nehamehndi2
nehamehndi :
wo namk nh h ajinomoto h woo
2026-09-04 15:48:52
1
viralvedio92
💘 Angel 💃 :
Bhai Tu na kha masala🤣
2026-09-05 05:07:13
7
muhammad.shehroze486
Muhammad Shehroz :
اپ کا کام ہے ہم سمجھ سکتے ہیں میں نے یہ پرائس کبھی ٹیسٹ نہیں کی نہ کبھی کھائی پر ایسے کسی کو تنقید کرنا اتنا زیادہ جیسے اپ کی کوئی ذاتی دشمن نہیں ہو مناسب نہیں اگر اللہ اس کو رزق دے رہا ہے تو اس میں اپ کیوں دخل کر رہے ہو کیا پتہ اپ کو جو چیز سمجھ نہیں ارہی وہ اگے سب کو اتی ہو لیکن کسی کے کام کو اتنا زیادہ برا نہیں کہا جاتا کیونکہ کوئی یہاں بھی محنت کر رہا ہے اس کا بھی گھر چل رہا ہے جیسے اپ کا ویڈیو بنانے سے چلتا ہے۔
2026-09-05 06:00:35
0
eshay947
Eshay :
samny hamara abbasi food hy🥰
2026-09-05 04:05:30
3
To see more videos from user @taste_tou_kar, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About