@ayezshaukat: Kena combo Slice Bread no. 2 dengan Captain's Hook, move iconic dari The Brian Kendrick. Tapi satu benda yang saya suka pasal pro wrestling ialah dapat timbul kan pelbagai emosi-emosi dan perasaan penonton, ada yang berdiri, ada yang pegang kepala. Itu pada saya, yang best pasal pro wrestling. 📹 @thecuriouscaveman