@ayezshaukat: Kena combo Slice Bread no. 2 dengan Captain's Hook, move iconic dari The Brian Kendrick. Tapi satu benda yang saya suka pasal pro wrestling ialah dapat timbul kan pelbagai emosi-emosi dan perasaan penonton, ada yang berdiri, ada yang pegang kepala. Itu pada saya, yang best pasal pro wrestling. 📹 @thecuriouscaveman

CoachShaukat
CoachShaukat
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 04 September 2026 12:54:48 GMT
6943
218
5
2

Music

Download

Comments

._aalexiss
alexito :
Brian Kendrick is so good, one of the best to ever do it
2026-09-05 21:27:44
0
adnanayongforforaday
AdnanAyongforforaday☑️ :
🥰🥰🥰
2026-09-04 13:08:06
0
takim5552
Takim :
@MINT @Dinowenz
2026-09-04 14:32:25
1
To see more videos from user @ayezshaukat, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About