@traptradertalha: Big scam exposed🤬… #traptradertalha

Trap Trader Talha
Trap Trader Talha
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 04 September 2026 12:59:13 GMT
63277
1502
288
537

Music

Download

Comments

khamza.sahabzada
M Hamza :
2 trade me 50$ /50$ sl rakha tha 500/500$ loss krdia
2026-09-04 18:50:48
2
hafizadnan1
Hafiz Adnan :
ye b band ho gya tha trade leny k time
2026-09-04 18:14:33
1
noor.wazir.777
💸 𝐍𝐨𝐨𝐫 𝐖𝐚𝐳𝐢𝐫 💵 :
mere 7 b secme keya aj exness ny 🥺
2026-09-04 14:55:01
1
creptomaster07
gold tred expert :
exnes real Brok
2026-09-04 15:19:48
18
raodanizindani
Dani Hun Yar😎 :
Xm is not best broker
2026-09-04 14:31:37
25
mohisn116
Mohsin786 :
Exness py Best ha
2026-09-04 14:26:32
11
waseemfx6
𝐖𝐀𝐒𝐄𝐄𝐌 ⛎ :
Mere sath bhe XM broker ny Aj NFP men asee hy scam kiya hy mene 4473 se sell kiya market ny jamp diya 4402 tak ayaa leken mera account wash ho gaya 😥😥😥
2026-09-04 18:35:13
1
hameed_typist
Hameed Khan :
koi scame nhi ha jhb ap register hota hien broker ma vhan Jo ap Agree par Yes Marta hien vhan likha hota ha news time k Lia separate rules hota hien .. jis ma sleepage , order active ya late active ho Jana vhan likha hota ha sb chlta ha news time ma
2026-09-04 18:54:14
1
tahirofficial823
👑 Ta ہر_hu_yar🪽💸📉 :
xm brocker scam kia ha
2026-09-04 15:04:56
2
a.r.j62
اے ۔ار ۔جے :
exness n b harami pan kr diya ...bhai ...
2026-09-04 18:04:57
1
faisaljan0720
STR@NGER :
bhai mera 50 pips ka sl 500 pr ruka or account wash kr diya mera 2000 dollar XM broker ne scam kr diya
2026-09-04 15:58:22
4
uxman8694
Usman 😉 :
exness b agye pechy chal rha tha
2026-09-04 17:15:52
0
ahmersyed0
Ahmer Syed :
Exness ruka nh tha but trade late lagi still manage to get some profit
2026-09-04 15:22:56
1
sheikh_rafay_2311
Abdul Rafay :
same mera apna account wash kr diya mera account stuck ho gya tha aur mera 40 pips ka sl tha but 800 ki equity thi all wash ho gyaa yarr 🙂
2026-09-04 14:50:16
3
ranamujahidali47
ranamujahidali :
mara 100$ ka sl th 800$ ga
2026-09-04 13:58:29
2
sujon2677
Sujon :
which broker is best ??
2026-09-04 15:26:07
1
meer_baloch_140
𝑴𝑬𝑬𝑹 𝑩𝑨𝑳𝑶𝑪𝑯 :
Alhmdulillah 😍😍😍
2026-09-04 14:28:56
4
unknown555452
UNKNOWN 🙂🙂🙂 :
sir same condition
2026-09-04 13:03:11
3
qalandertraders8
QALANDER TRADERS :
dprime broker NY b kr dia scamme
2026-09-04 16:01:15
0
qkhan.crypto.king
️ :
ye Kiya he Bhai 😂
2026-09-04 17:50:52
0
affanahmed5307
affan :
bhai mujhe koi explain kare k ye market itna girir kaise or isko analyse kaise kare
2026-09-04 16:37:28
0
tayyeba.11
Tayyeba Saqib :
aisa hua hai mery sath. but mein ny pehly hi sell ly hui thi.
2026-09-04 16:22:38
0
saimkhan54501
Saim khan :
Hahaha sub broker yeh issue aya hy news k time liquidity ki waja say hota hy news k time
2026-09-04 16:41:29
1
daniyalshah0347
Daniyal Shah :
Mera bhi Loss Hua h market 4478 gai hi nhi phir Loss kesy hua xm bekar broker h
2026-09-04 16:46:55
2
atifrana7777
Rana :
btc mai b ayi hai
2026-09-04 14:41:50
1
To see more videos from user @traptradertalha, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About