2 trade me 50$ /50$ sl rakha tha 500/500$ loss krdia
2026-09-04 18:50:48
2
Hafiz Adnan :
ye b band ho gya tha trade leny k time
2026-09-04 18:14:33
1
💸 𝐍𝐨𝐨𝐫 𝐖𝐚𝐳𝐢𝐫 💵 :
mere 7 b secme keya aj exness ny 🥺
2026-09-04 14:55:01
1
gold tred expert :
exnes real Brok
2026-09-04 15:19:48
18
Dani Hun Yar😎 :
Xm is not best broker
2026-09-04 14:31:37
25
Mohsin786 :
Exness py Best ha
2026-09-04 14:26:32
11
𝐖𝐀𝐒𝐄𝐄𝐌 ⛎ :
Mere sath bhe XM broker ny Aj NFP men asee hy scam kiya hy mene 4473 se sell kiya market ny jamp diya 4402 tak ayaa leken mera account wash ho gaya 😥😥😥
2026-09-04 18:35:13
1
Hameed Khan :
koi scame nhi ha jhb ap register hota hien broker ma vhan Jo ap Agree par Yes Marta hien vhan likha hota ha news time k Lia separate rules hota hien .. jis ma sleepage , order active ya late active ho Jana vhan likha hota ha sb chlta ha news time ma
2026-09-04 18:54:14
1
👑 Ta ہر_hu_yar🪽💸📉 :
xm brocker scam kia ha
2026-09-04 15:04:56
2
اے ۔ار ۔جے :
exness n b harami pan kr diya ...bhai ...
2026-09-04 18:04:57
1
STR@NGER :
bhai mera 50 pips ka sl 500 pr ruka or account wash kr diya mera 2000 dollar XM broker ne scam kr diya
2026-09-04 15:58:22
4
Usman 😉 :
exness b agye pechy chal rha tha
2026-09-04 17:15:52
0
Ahmer Syed :
Exness ruka nh tha but trade late lagi still manage to get some profit
2026-09-04 15:22:56
1
Abdul Rafay :
same mera apna account wash kr diya mera account stuck ho gya tha aur mera 40 pips ka sl tha but 800 ki equity thi all wash ho gyaa yarr 🙂
2026-09-04 14:50:16
3
ranamujahidali :
mara 100$ ka sl th 800$ ga
2026-09-04 13:58:29
2
Sujon :
which broker is best ??
2026-09-04 15:26:07
1
𝑴𝑬𝑬𝑹 𝑩𝑨𝑳𝑶𝑪𝑯 :
Alhmdulillah 😍😍😍
2026-09-04 14:28:56
4
UNKNOWN 🙂🙂🙂 :
sir same condition
2026-09-04 13:03:11
3
QALANDER TRADERS :
dprime broker NY b kr dia scamme
2026-09-04 16:01:15
0
️ :
ye Kiya he Bhai 😂
2026-09-04 17:50:52
0
affan :
bhai mujhe koi explain kare k ye market itna girir kaise or isko analyse kaise kare
2026-09-04 16:37:28
0
Tayyeba Saqib :
aisa hua hai mery sath. but mein ny pehly hi sell ly hui thi.
2026-09-04 16:22:38
0
Saim khan :
Hahaha sub broker yeh issue aya hy news k time liquidity ki waja say hota hy news k time
2026-09-04 16:41:29
1
Daniyal Shah :
Mera bhi Loss Hua h market 4478 gai hi nhi phir Loss kesy hua xm bekar broker h
2026-09-04 16:46:55
2
Rana :
btc mai b ayi hai
2026-09-04 14:41:50
1
To see more videos from user @traptradertalha, please go to the Tikwm
homepage.