@hatigembiraa: Kalau su risau tentang sesuatu kan, Su mesti akan rasa nervous, rasa tak tentu arah, overthinking, macam-macam la. Risau ni memang sangat tak bgaus untuk badan tau sebab ia akan aktifkan mode fight or flight dalam badan kita. Kalau badan kerap sangat masuk fight-or-flight tanpa cukup masa untuk recover, kita akan rasa macam penat sangat tapi badan tak boleh nak relax. Dan boleh muncul sebagai ketegangan otot, mudah terkejut, susah tidur, cepat penat, susah fokus atau rasa sentiasa “on alert”. Jadi, kalau korang yang risau berlebihan tu, jom kita try guna essential oil abundance ni 😍. Mana tahu membantu emosi kerisauan kita tu. Nak tahu cara nak guna macam mana? Boleh DM Su 😍 #SelfCareForWomen #EmotionalWellness #EFtapping #younglivingmalaysia #younglivingsegamat
Nur Suhaila | Essential Oil YL
Region: MY
Friday 04 September 2026 13:26:08 GMT
Music
Download
Comments
There are no more comments for this video.
To see more videos from user @hatigembiraa, please go to the Tikwm
homepage.