dua dua ada, tapi so far okay je, ada sesiapa tahu nak settle kan issue gear N niii...HAHAHA
2026-09-05 00:33:54
5
zareef_ami :
setakat ni beli..ulang alik temerloh-rawang hari2..mailage pon dah 10k baru dua bulan pakai..masalah yg ade..coolent kering mula2 beli dulu.lepas refill 4 kali..baru coolent ok..tak kering dah..tak boleh start,socket ecu longgar,ekzos patah,tengah tunggu claim ekzos baru,kunci susah nak on dengan lock handle,temp naik,petrol leaking.motor memang panas..tapi tak melecur plak..kulit lelaki kot..keras sikit..signal tu memang masalah yg sama.selalu tertekan horn..no flat dah 2 kali tukar .patah sebab gegar kuat sangat .3 kali huruf hilang..gear tu..mase servis haritu..suruh pomen ekjust klas panjang sikit..pastu settle..motor ni temp memang senang naik kalau bawak tengahari..kalau bawak atas 130km lah..kalau bawak bawah 130..temp naik 5 bar je..
2026-09-05 01:04:46
6
Alfie :
Susah msuk N sbb minyak enjin low quality Pj1 tu. enjin panas sbb coolant pon low quality. Kna ada angin rentang dlu bru sejuk balik
2026-09-05 01:41:52
3
OYEN :
Better you guna mode E..jangan guna mode sport..sebab you guna mode sport ni enjin dia cepat panas and then cepat makan minyak enjin and minyak pam..walaupun you tak bawa laju tapi mode E and S lain tak sama..okey masalahnya satu dh settel..masalah kedua iaitu Susah masuk gear N..masalah gear N ni you tukar je minyak enjin berkualiti tinggi and you adjust je clutch kaki tu..so settel..masalah panas motor tu normal la sebab ni kan motor china..macam yang saya bagitahu better you guna mode E..jalan santai dan tak cepat panas motor tu..😉
2026-09-05 07:23:00
2
mohdmrruddin :
ingt 4 silinder panas kaki..satu silinder pun blh panas
2026-09-05 05:12:33
1
🌹MissWann'z_Leo86🌹 :
I feel u sis, klu nak bagi N. hahahhaha cramp tgn nak tggu sampai N
2026-09-05 06:47:08
0
Asri_KE20 :
minyak hitam kurang pa
2026-09-05 09:26:58
0
OvEr tHinkiNg :
hantar balik kak.. kalau sampai merah temp.. there must be something wrong.. tukar N nak senang pakai tumit je, dari gear 2 ke N my style tak pernah mengecewakan🤭🤭🤭
2026-09-05 08:30:46
0
Wan and two and three😅 :
sis tggi berapa? nk beli kan orang rumah motor ni
2026-09-05 02:49:10
0
John Jo :
hadir dari fb abu don, mau baca komen² disini plak 😁
2026-09-05 07:52:49
0
𝖘𝖞𝖆𝖍𝖒𝖎𝖗𝖆𝖟𝖎𝖖 :
kalau bawah seratus mesti lah panas sbb over heat bawak atas 120 sikit kalau masih panas baru hantar balik
2026-09-05 04:24:37
0
Ryryz :
memang panas lah cc besar kak ..lagi2 250 single silinder ...kalau sampai keluar warning kene pegi check ..biasa kipas radiator auto berpusing sendiri kalau suhu naik 90keatas kalau x silap ..kalau sampai keluar warning maksud nye overhead ..kene try flush coolant ..masuk coolant baru
2026-09-05 07:56:31
0
RumahHijau21 :
utk gear tu.. aku pendek kn clutch.. panas tu xprnh lg smpai 5.. long distance biase 4 je...
2026-09-05 07:52:34
0
Aziz Mohamad :
Sbb hang pakai Minyak low quality. Guna motul 7000 yg ada esther tu. Tak panas pon
2026-09-05 07:29:26
0
Syafiq Fauzi :
seat pillion dia lebar tak ? tengok moto cf moto seat pillion mcm kecik sikit lepastu dia tak lebar tapi rendah
2026-09-05 00:33:03
0
fast :
salam kak, gear N tu mmg susah. klau gear 1 ke N mmg susah. kne tekan bnyk kali. so, sye slalu buat gear 2 ke N. btw, depends minyak hitam yg digunakan jgk. klau bab panas tu kne check coolant berkualiti atau tidak. lgipon klau overheating kipas auto akn running. normal 3-4 bar utk temperature. klau 5-6 confirm something wrong. tq
2026-09-04 23:55:35
0
Jie Disconnect :
panas mayb sbb tukar ekzos ..atau boleh tukar 10w 50 minyak enjin..likat sikit..tp kalau kluar warning, mmg kena check...utk gear N, adjust sikit kat cable..
2026-09-05 01:26:54
1
bangmon :
Tune balik kak kau tu dh tukar ekzos bukan ori motor pastu tak tune mmg panas la dh lari afr enjin kena kerja keras enjin tu mmg cepat panas
2026-09-05 09:34:52
0
¢|=|@®|£$ :
klau tgahari memnglh pnas
2026-09-05 09:12:07
0
SPEEDREAPER :
normal utk motor mforce barai, tukar gear susah sebab minyak mforce pakai xde kualiti, kena tukar 15w50 yg high quality, utk overheat pun sebab coolant dia pkai xde kualiti barai, tukar coolant yg elok, solve problems tu
2026-09-05 07:29:04
0
Pelir Kucing🐾 :
minyak enjin dengan coolant kena pakai yang sesuai.dengan cuacaa kat malaysia nii
2026-09-05 07:27:47
0
Jie Disconnect :
ada player srlite yang main sprocket tak?
2026-09-05 06:26:03
0
Am Zikri :
saya pakai ninja 250 abs ulang alik kl ke sendayan kalau panas area tank tu normal. tapi takde sampai kluar warning kat meter.
2026-09-05 06:19:53
0
kyzen✨ :
cek collant kak
2026-09-04 15:01:17
0
To see more videos from user @noface.2403, please go to the Tikwm
homepage.