mana. nk dapt ubat pening tu ea nak letak kt kertas opis boss🤣
2026-09-05 00:51:11
356
fareezsteven :
repost
2026-09-05 13:04:56
0
kyder :
dragon breath..
2026-09-05 11:43:13
0
abang jago :
p lar report polis
2026-09-05 06:28:55
0
Aref Nescafe Ais :
walaupun vdio dh lama. tpi percaya la benda mcm ni mesti ada yang akan guna tektik ni kan msa akan datang.
2026-09-04 16:25:34
288
Zfas :
experiment..lesson learn 🥰
2026-09-05 03:14:43
0
M.fazroll_05 :
jgn percaya kalau org tak kenal
2026-09-04 16:39:34
98
Mohd Safahuddin :
Kenapa pening? Ada apa2 bahan dkt surat khabar?
2026-09-04 15:21:25
83
HadaAhmad :
Mcm bukan di Malaysia je ni.
2026-09-05 01:58:50
15
Emma :
sya perlukan ini bukan untuk niat tak baik ..
sya nak guna untuk keamanan kijap ja dalam hidup.. jangan bagi sedar jiran sebelah subuh ke magrib memekak dgan karaoke🥺
2026-09-05 03:06:47
23
smin :
Patut lah dia ttup mulut sbb wangian yg dia ksi hidu tu boleh memyebabakn kita pengsan atau pening.
2026-09-05 03:36:01
12
Seroja :
Disebabkan penjahat mcmni berleluasa smpai kita kdg jd takut nak tolong sape2 pun.Dkt jlnraya trutama jalan sunyi ada je yg buat2 keta rosak dan tahan kereta org.Hmm xtahu la,nak tolong,risau.
2026-09-05 03:16:59
32
mikawhoo :
aku pernah kene ceni!! kat kedai mamak. ada satu maskot ni dtg minta duit. aku pun bgi la singgit. pastu tibe ii dia suh bau sarung tangan dia. aku tak sempat elak kepala aku, terbau. meremang terus satu badan pstu pening. terus aku capai beg aku atas meja. nasib member aku prasan. trauma terus nak buat baik 😮💨
2026-09-05 08:05:47
7
Leezalone :
ingtkn acik yg pki mask tu geng dia jgk
2026-09-05 04:35:33
17
Pk Ketam :
colek budak hati amat la sakit sagat bila tegok
2026-09-04 15:33:12
16
umai._👾 :
lawak lah abg cerita
2026-09-05 16:56:18
0
Zahra :
dh kena sombong kita nie.jgn ramah sangat
2026-09-05 03:02:41
9
mami naa :
hati2 sekarang pon dah ramai yang hilang tudak di jumpai..semuga penjahat ni di tangkap
2026-09-05 01:51:55
7
Snow_gurlz :
sbb tu org x kenal bt² tnye jln jgn layan. dia klu bt sesat nk tnye jln blh je g tnye petrol pump ke,makcik niaga ke,kedai² runcit ke bkn org lalu lalang. sy klu ada org jln² promote perfume pun sy elak. jgn la cium walau dia bg kertas sample bau free
2026-09-05 01:08:44
7
Adden Den :
ape cimical dia pakai. berhati2 guys
2026-09-04 16:05:22
6
Black Panther🐾 :
kat Kelantan ke ni
2026-09-06 02:29:36
0
𓃵⛧𝙇𝖊🅕⸸dh𝐚𝙇M̶iM̶𓃵 :
sbb tu jgn lupa pakai mask bila keluar rumah
2026-09-05 20:00:15
2
Hayati Ismail :
bahaya juga kalau sorang diri
2026-09-05 02:29:31
1
Sabrininja :
ini luar negara bukan dlm negara
2026-09-05 00:43:16
0
To see more videos from user @best.finder, please go to the Tikwm
homepage.