@best.finder: Bahaya guys

Best.Finder
Best.Finder
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 04 September 2026 13:36:43 GMT
1314563
27668
276
18072

Music

Download

Comments

hydro1723
hydro :
semoga Allah melaknat penjahat
2026-09-04 16:13:20
1534
hanyainsanbiasa671
hanya insan biasa :
mana. nk dapt ubat pening tu ea nak letak kt kertas opis boss🤣
2026-09-05 00:51:11
356
fareezsteven
fareezsteven :
repost
2026-09-05 13:04:56
0
kyder41
kyder :
dragon breath..
2026-09-05 11:43:13
0
abang.jago301
abang jago :
p lar report polis
2026-09-05 06:28:55
0
arefnescafeais
Aref Nescafe Ais :
walaupun vdio dh lama. tpi percaya la benda mcm ni mesti ada yang akan guna tektik ni kan msa akan datang.
2026-09-04 16:25:34
288
user57755711423793
Zfas :
experiment..lesson learn 🥰
2026-09-05 03:14:43
0
fazrol_25
M.fazroll_05 :
jgn percaya kalau org tak kenal
2026-09-04 16:39:34
98
mohdsafahuddin
Mohd Safahuddin :
Kenapa pening? Ada apa2 bahan dkt surat khabar?
2026-09-04 15:21:25
83
hadariah24
HadaAhmad :
Mcm bukan di Malaysia je ni.
2026-09-05 01:58:50
15
silentmoveandgo
Emma :
sya perlukan ini bukan untuk niat tak baik .. sya nak guna untuk keamanan kijap ja dalam hidup.. jangan bagi sedar jiran sebelah subuh ke magrib memekak dgan karaoke🥺
2026-09-05 03:06:47
23
sminsamjan
smin :
Patut lah dia ttup mulut sbb wangian yg dia ksi hidu tu boleh memyebabakn kita pengsan atau pening.
2026-09-05 03:36:01
12
seroja4196
Seroja :
Disebabkan penjahat mcmni berleluasa smpai kita kdg jd takut nak tolong sape2 pun.Dkt jlnraya trutama jalan sunyi ada je yg buat2 keta rosak dan tahan kereta org.Hmm xtahu la,nak tolong,risau.
2026-09-05 03:16:59
32
mikaswhoo
mikawhoo :
aku pernah kene ceni!! kat kedai mamak. ada satu maskot ni dtg minta duit. aku pun bgi la singgit. pastu tibe ii dia suh bau sarung tangan dia. aku tak sempat elak kepala aku, terbau. meremang terus satu badan pstu pening. terus aku capai beg aku atas meja. nasib member aku prasan. trauma terus nak buat baik 😮‍💨
2026-09-05 08:05:47
7
leezalone
Leezalone :
ingtkn acik yg pki mask tu geng dia jgk
2026-09-05 04:35:33
17
pk.ketam78
Pk Ketam :
colek budak hati amat la sakit sagat bila tegok
2026-09-04 15:33:12
16
umai_.47
umai._👾 :
lawak lah abg cerita
2026-09-05 16:56:18
0
aaa737490
Zahra :
dh kena sombong kita nie.jgn ramah sangat
2026-09-05 03:02:41
9
mamisue
mami naa :
hati2 sekarang pon dah ramai yang hilang tudak di jumpai..semuga penjahat ni di tangkap
2026-09-05 01:51:55
7
azrn_33
Snow_gurlz :
sbb tu org x kenal bt² tnye jln jgn layan. dia klu bt sesat nk tnye jln blh je g tnye petrol pump ke,makcik niaga ke,kedai² runcit ke bkn org lalu lalang. sy klu ada org jln² promote perfume pun sy elak. jgn la cium walau dia bg kertas sample bau free
2026-09-05 01:08:44
7
adden.den
Adden Den :
ape cimical dia pakai. berhati2 guys
2026-09-04 16:05:22
6
boysnakal
Black Panther🐾 :
kat Kelantan ke ni
2026-09-06 02:29:36
0
aleftdhalmim
𓃵⛧𝙇𝖊🅕⸸dh𝐚𝙇M̶iM̶𓃵 :
sbb tu jgn lupa pakai mask bila keluar rumah
2026-09-05 20:00:15
2
hayati.ismail17
Hayati Ismail :
bahaya juga kalau sorang diri
2026-09-05 02:29:31
1
sabri.ninja
Sabrininja :
ini luar negara bukan dlm negara
2026-09-05 00:43:16
0
To see more videos from user @best.finder, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About