@waterdaddy_oe: Korang !!! Korang ada rumah kedua tak ??? 😬 Sini dah serupa rumah kedua saya🫣 Btw saya hanya ada seorang Isteri saja ye😬 Boleh dikatakan saya datang sini setiap minggu kadang sekali kadang dua kali😅 tapiii still belum jemu lagi... Aircond sini kuat, Toilet pun bersih selesa, makan pun banyak pilihan, cuci mata pun best🤣, siap lagi kerap ada pelbagai fair 🤩🤩🤩, parking pun besar👍👍👍, tapiii satu je bersedia ye untuk exercise kaki kat sini🕺💃 Saya kalau tak singgah sini Isteri pun mengamuk😆😆😆 Korang teka lah mana tempat ni...uji iQ korang jap🤭🤭🤭 Serious lar sini memang besar & selesa... Mall Paling besar di Selangor bagi sayalah.... #waterdaddy #watermummy #suamiisteri