@ehome_computers: ඔන්න මේ නොවැම්බර් වල එන GTA 6 PLAY කරන්න Budget Build එකක්. ✅INTEL CORE I5 9TH GEN PROCESSOR ✅ B360 DDR4 NVME SUPPORT MOTHERBOARD ✅16GB DDR4 RAM (8X2) ✅600W GAMING POWER UNIT ✅256GB M.2 DRIVE ✅500GB HARD DRIVE ✅DTM2 BLACK GAMING CASE BRAND NEW ✅120MM RGB FANS -4 ✅NVIDIA RTX 2070 8GB GAMING GRAPHIC CARD PC ONLY 👆 Rs 167,500 ✅24 INCH IPS FRAMELESS FULLHD 1080P FRAMELESS MONITOR ✅ALL CABLES ✅JEDEL K512 RGB GAMING KEYBOARD BRAND NEW ✅JEDEL GM691 RGB GAMING MOUSE BRAND NEW FULLSET 👆 Rs195,900 🔅17 වසරක විශ්වාසනීය පාරිභෝගික සේවය සහ පලපුරුද්ද සමහ ශ්රී ලංකාවේ අඩුම මිල. 🔅ඔබේ ගෙදරටම ඕනම Item එකක් විශ්වාසවන්තව ගෙන්වා ගැනීමේ හැකියාව. E-HOME COMPUTERS,MURUTHALAWA,KANDY. 077-7701852 | 077-9387333 #EhomeGamingPcBuilds #budgetgamingpc #EhomeComputers
ehome_computers
Region: LK
Friday 04 September 2026 14:01:59 GMT
Music
Download
Comments
Sadaruwan_Madumal :
Meka buy karanna epa playstation ekak ganna gta 6 gahnna
2026-09-05 10:44:35
0
NUKA :
මගේ ගාවත් rtx 2070 super එකක් තියෙන්නෙ gta 6 ගහන්න පුලුවන්😍
2026-09-05 00:45:25
0
සුපුන් සුදිර මහනුවර 🅥 :
මේ මම ඔය VGA එක නැතුව ඔය සෙරම තියෙන PC එක අම්මපා ගත්තේ 33,000
2026-09-05 09:12:57
2
Aruna_Perera :
2070 price?
2026-09-06 10:22:43
0
dhaksina hewage :
GTA 6 PC release danawa kiwwe nane
2026-09-05 02:22:07
0
niko :
GTA 6 gahana puluwan da 😂
2026-09-04 16:23:19
18
𝙇𝙄𝘼𝙈_🥷 :
krim vihilu krnne mun
2026-09-05 06:34:05
1
Gayan Weerasekara :
ගේම් 4 ඔරිජිනල් ඒවද දෙන්නේ?
2026-09-05 06:35:48
1
Kaveesha 🐉 :
I5 6th gen , gtx 960 2 GB build ekk one
2026-09-04 14:12:03
1
SOONA :
usd grafic tiyenawada mama by karannam
2026-09-05 10:01:32
0
lasith_⚙️ :
monitar pris
2026-09-05 13:21:48
0
itz__skeli :
😂 gta 6 eka pc enna godak kal yai hebi
2026-09-05 23:58:56
0
99PaZiYa :
vga eka kiyada
2026-09-05 14:36:23
0
unknown :
Meke gta 6 smooth play karanna ba bro
2026-09-05 18:09:50
0
TaylorGaming :
GTA 6 Pc enne na me nov wla 😒
2026-09-05 19:23:46
0
Kaveesha Devumina :
😂😂😂
2026-09-04 20:26:26
0
JOHAN_KARU✨ :
price
2026-09-05 13:02:46
0
🎉️🎉️SANDEEPTHA🌍🔔🏖️️🍒 :
මගේ තියේන cpu එකට මට ඔය ගේම්ස් ටිකක් ගහන්න බැරි ද
2026-09-06 12:41:55
0
SD MacTavish :
GTA 6 oke play karanne be
2026-09-06 01:07:11
0
Dimash_randil :
Non rgv fan thiyanavada ?
2026-09-06 01:27:06
0
Sajithprasanna :
Thama oni specs kiyalawath na kotinma pc enawa kiyalawath na 😂
2026-09-06 02:46:03
0
anju_official_ :
ark survivel evolved gahanna puluwanda?
2026-09-05 04:09:31
0
To see more videos from user @ehome_computers, please go to the Tikwm
homepage.