Harap rrq kekalkan dorg ni malas dah asyik tukar player je tapi tiada perubahan
2026-09-04 15:28:23
55
Kumbank :
Srg sedekah je😂😂
2026-09-04 14:39:43
13
q :
smooth effect
2026-09-04 15:24:55
0
ARIANTO PROBOWO :
malu Kali malaysia.. indonesia ni boss
2026-09-04 20:41:51
1
aiman23 :
alep masuk je mantap🥰
2026-09-04 15:12:28
6
yad :
mana leh mana addboy mana izz😂
2026-09-04 14:52:59
2
DN 😎 :
Siapa ada sticker kindom masuk!!!!
2026-09-04 14:42:11
1
Chow sing chi :
SRG kena cari cara utk counter jinzhao, 1 jinzhao bersamaan 3 player.. klau tak cari solution susah nnti nak main di playoff mlainkn RRQ xlps playoff then team dlm MPL ble ambl nafas lega ..
2026-09-05 04:37:19
0
airsuam20 :
adakah disebabkan reunion SMG 🔥🔥🔥
2026-09-04 15:46:57
0
Lpdin :
sepat effect
2026-09-04 14:24:38
0
Belacan Tunok :
smooth effect
2026-09-04 15:02:31
13
ANN :
Yesss rrq tidak telur season ni
2026-09-04 15:09:47
2
DDRIX :
RRQ DAN FLASH DAN ONLINE . LEG 2 NI BAKAL PANAS GAME
2026-09-04 18:30:41
1
ameer :
kemenangan pertama buat rrq tora n kekalahan pertama buat srg .😂
2026-09-04 16:11:40
1
myselfrin :
Lolealz happy aku happy doh haha. Semoga rrq terus menang je pasni and juara MPLMY supaya Sasa, Lolealz dan Smooth happy and boleh main kat M tournament 😂
2026-09-04 18:03:56
1
Bonfit🙃🙂 :
Trbaik rrq. Game garang giler. Best tgk ada saingan for srg. Fan srg🥰. Xpelik klu rrq champ season ni klu main mcmni.
2026-09-04 15:06:10
1
Raionkageblack :
line up tora makin bagus... smooth pun mcm dah jumpe pitstop team die... maintain potensi insyallah ok.
2026-09-05 02:44:59
0
To see more videos from user @harimaumalaya_hm, please go to the Tikwm
homepage.