@advabdulmateen786: ایبٹ آباد اسسٹنٹ کمشنر بمقابلہ وکلا حضرات!

Adv Mian Abdul Mateen
Adv Mian Abdul Mateen
Open In TikTok:
Region: US
Friday 04 September 2026 14:22:31 GMT
119756
8973
386
248

Music

Download

Comments

r.mbusnessclub
ĆHÂŘŚÏ 🚬 :
He is doing good work . Wukla kn hty ha city ka fasla krny wly? Awam k lya bht och kea h us ny
2026-09-04 15:29:38
6
x.__.bdul3
ع۰ :
AC Abbottabad is honest and very humble person ❤️
2026-09-04 15:26:14
81
itz.sami_vibes
SAMI 🤍 :
AC is good officer 💯.
2026-09-04 14:54:37
116
asim.abbasi540
ASIM 🌺🌻 :
sir Ac sahb great admi ha ap aisa nah bolo 💕
2026-09-04 15:14:44
18
sardrahamidriaz
🇸🇦ح ا م د🇵🇰 :
sai kea ha AC SB na
2026-09-04 15:46:22
25
husnainpti8
حسنںن۔~ :
AC abbttabad good man
2026-09-04 15:57:07
29
stanoli95
saad tanoli :
ap jo b bolo ac sb n Abbottabad m behtreen kam keay hain hm ac sb ke karkrdgi sy khush hain
2026-09-04 15:02:20
53
saadshah2139
Syed saad shah :
usko Kisi ka baap bhi transfer Nahin karwa sakta uske sath awam hai🥰
2026-09-04 16:31:28
6
isl6735
isl676 :
Advocates qabza krna Cha rhy thy AC sb ne bilkul thk Kiya 🥰🥰🥰🥰
2026-09-04 16:14:54
12
arslan.mughal623
ارسلان مغل :
Ac abbottabad zindabad❤️
2026-09-04 16:40:54
10
dawoodahmad__01
Dawood ahmad :
Sir ac sab bhot great admi Han bhot Acha insan Han
2026-09-04 15:39:36
9
ume_ree
it's Omer Ali Khan 🥰🤗.... :
Ac Abbottabad is honest and very humble person 💕
2026-09-04 15:22:44
10
danishabbasi388
Danish Abbasi :
Ac is good officer
2026-09-04 15:11:07
10
waleedabbasi23
Waleed Abbasi :
ham Abbottabad city k ha hum my to apny Abbottabad me aisa ac Kabhi Dekha hi ni Yee bhot Acha work Kar Raha ha
2026-09-04 15:04:15
12
muhammad_hamza313
Muhammad Hamza..☺️ :
Ac abbottabad is very good and honest personality in abbottabad...❤👀
2026-09-04 15:57:24
1
maliksab_
Malik Usama :
bai Jan ac behtreen admi hai
2026-09-04 15:02:27
14
sarah_jadun
❤️SK_J❤️ :
Aur abbottabad ki awam AC aur DC ky sath hy. Thori si research kr lia kryn.
2026-09-04 15:15:58
24
shahdi777
shahid :
AC sab well don
2026-09-04 15:36:59
5
shahzadataj7
Shahzada Taj :
AC is good officer
2026-09-04 16:05:24
7
mr.aj1811
اعزاز جدون 𓃵 👑 :
Ghalt baat ki jaa rahi ha ya inko ghalt batya gya ghalt btaya gya In jaisa AC nhi mela ga pura Abbottabad ki awam AC ko support kar rahi ha
2026-09-04 15:53:23
6
nextsd0
￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴ :
Yar mateen bhai wo tajawzat thy awam ky dusry kam mey jayaengy or ye ko bahir to nahi tha court ky andar ye bina ijazat ky bana tha
2026-09-04 14:29:49
8
ib.awan8
Kashi :
Jio mateen bhai 😂🥰
2026-09-04 14:37:36
9
malikarsalanofficial
Malik Arslan :
AC Abbottabad is honest and very humble person ❤️
2026-09-04 16:40:20
2
abbottabadianhamxii
🚩 حمزہ جدون :
AC is good officer
2026-09-04 16:52:29
2
karlal174
💥 SaRdAR MoHiN🫀 :
Ac sahib acha insan ha
2026-09-04 15:28:37
1
To see more videos from user @advabdulmateen786, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About