seorg ayah yg brtgngungjwb je akn faham &lakukan suma ni,,tapi suma ni aku yg lalui sekrg sorg² ..sekiann
2026-09-05 06:42:31
29
anie@ahmad :
ya amanah yg kena pikul..semoga single mom mcm aku ni xmudah putus ada dlm membesar ank ii
2026-09-05 09:39:03
3
Ross@shop :
arwah suami meninggal tika ank2 di sek men... sy uruskn semua gantikn arwah kerja cari duit sendiri sampai ank2 buat ijazah. skrg dh lega ank2 ada yg nk habis ada yg masih study kt u. xpernah rasa beban pun. kadang minta maaf kt ank sbb apa yg sy bg xsama tika arwah ada.
2026-09-05 06:55:47
7
SyaQera🎀 :
Tambah2 kita yg ibu tunggal ni semua sendiri..kerja n jaga anak2 sendiri tnpa bantuan sesiapa pon😔
2026-09-05 10:12:31
1
ee :
ibu tunggal mcm sy ni usahakn sedaya upaya bgi ank2 perbelanjaan harian ..mmng rasa sedih bila kita rasa kekurangan
2026-09-05 07:57:54
3
kakca92(homemadebaker) :
tak pernah anggap beban..cuma harap Allah luaskan rezeki kami suami isteri.. aamiin inshaallah..🤲❤️🥰
2026-09-05 08:00:42
2
AuraCyinta SuciIzazi :
On this track.. 🤗Kutip pahala sorang2 xpe.. 🥰
2026-09-05 10:46:34
0
nurullan7088🥰 :
terima kasih suami ku Sb tak pernah berkira dgn isteri dan anak2..semoga Allah permudahkan segalanya buat suamiku🤲
2026-09-05 10:36:48
0
Ila pipi merah :
sebagai seorang ibu sy xpernah rasa rugi untuk keluarkn duit pd ank2..susah mcm pun belum pernah berlapar sebagai single mom... rezeki ada pd ank2 semoga setiap rezeki dimurahkan... Aamiin.
aku total rm 500 setiap bln tuk anak aku uni tak pernah berkira semoga di lancarkan di permudahkan
2026-09-05 07:08:10
1
Mahani :
tak pernah rasa beban malah itu adalah tanggungjawab sebagai ibubapa untuk amanah Allah 3 ketul ni..saya lebih pentingkan duit poket anak² pegi sekolah..untuk anak² semua saya settlekan..keperluan tu saya pesan ada rezeki lebih nanti kita beli. Alhamdulillah anak jenis faham.
2026-09-05 07:21:03
1
sarihamohdnoor :
Betul tu Dr. Saya Dan husband tak pernah berkira dengan anak.Walaupun kami selayaknya boleh pakai Alphard dan rumah landed tapi demi anak anak kami pakai myvi Dan Rumah atas je.Paling penting makan minum yg sesuai , Insuran pendidikan& Kesihatan Dan yuran pengajian. Kami berharap setiap anak sekurangnya kurang ada degree.Alhamdulilah sorang telah tamat Master UM Projek Management, Seorang tamat Degree Senibina USM insyaallah Sambung Master Senibina tahun depan.Tinggal 3 lagi yg sedang buat diploma Muamalat, Diploma Teknologi Service Automotif Dan Seorang buat Diploma Kejuteraan Elektronik (Komunikasi).Sebagai Ibubapa saya selalu ingatkan mama abah tak tinggalkan harta untuk korang tapi pelajaran je boleh mengubah hidup korang Dan jangan lupa kepada Allah.
2026-09-05 01:41:22
0
ifah mahat :
Yg paling sakit bila anak ckp.. Ibu kenapa ayah tk bg duit dkt kita ibu 😭..itu kan tanggungjawab ayah bukan ibu 😓.. Takpe dik Allah bg pinjam je dunia ni dik..akhirat kekal dik..
2026-09-05 09:19:57
0
Kedai pulut :
ramai yg xfhm part ni
2026-09-05 09:16:42
0
❤️fiezarir❤️ :
Saya seorng tangung anak2 semua , setiapa nak ada rezeki,allah ada kita usaha je
2026-09-05 10:16:00
0
zara_amenah :
ex hsben bg600 untk 2 ank..sykur pd sy tp sy kesal bl mtk tlg urus ank.bl sy btl2 mtk.tlg die mcm2 alasan..nafkah tu sbb dpt printah...klunx eemmmm