@asaadroastkardega: kya faida howa hartal ka ye batao 😂 #trending #viral #foryou #comedyvideo #funny

Asaadroastkardega
Asaadroastkardega
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 04 September 2026 15:07:10 GMT
183568
10963
934
1684

Music

Download

Comments

wahabkhatri10
و🍁ع :
bhai waly hazri lgaow🇧🇬
2026-09-04 15:13:14
481
asrafaheemzaffari
dream girl :
altaf Bhai ki aik call pr Hoti thi hartal
2026-09-04 16:18:31
233
zimal27233
zimal🌷 :
ye tou h ....bhai k dour me mza ata tha hartal me
2026-09-04 20:20:12
24
maliha3474
maliha :
srf 1 call ph sb band
2026-09-04 16:26:25
92
toowakhan5
toowa :
jbh bachpan TU humhra hartal k mazzy main guzra
2026-09-04 19:31:01
23
nidakamran63
Nida Kamran :
same.. 1 bar karimabad shopping p thy hum family waqai 10 tk counting Mai pori market bnd👍💯
2026-09-04 15:14:25
77
affansheikh134
⟨★♥AFفAN♥★⟩ :
hartal to altaf Bhai k dor me hoti thi
2026-09-04 18:09:51
38
nicke7724
nick :
2026-09-04 18:03:46
38
faizasiddiqui985
faiza Siddiqui :
bhai bhai thy
2026-09-04 15:20:52
31
user358759948
Samreen arif 🧑‍💻 :
bhai ka bharm thaa ub TU apiyo ki government hai😂😂😂
2026-09-04 19:32:59
17
_.selora70
وجسین 🥰 :
ya bat tw h Bhai hn Bhai bheee Bhai ks level hi alg h
2026-09-04 16:49:13
5
khansworldkhanswo
alisher 804 :
top level tha bhai ka👍👍
2026-09-04 19:34:18
7
urzcollection
URZCollection :
adhe ghante men pora Karachi band
2026-09-04 16:29:49
6
shayan.ansari71
🌹your favorite brand boy🌹 :
bhi k level h alg tha number 1 py aj tak
2026-09-04 21:00:17
1
ridersam2
سمیر راجپوت😈 :
bhai to Bhai ha yr
2026-09-04 23:19:25
4
aqibahmed12321
Aqi🖤 :
absolutely Bhai Bhai he❤️
2026-09-04 20:16:34
2
kirananjum8
Kiran Anjum :
Bhai k ak call hi kafi thii
2026-09-04 17:44:01
8
shahzad.safoona
Shahzad Safoona :
level ho to bhai Wala
2026-09-04 16:58:44
5
faizan.raaz4
Faizan raaz ppp :
wo waqt gaya ab sukun hai
2026-09-04 18:04:10
5
rizwan_officiall_22
𝐫𝐢𝐳𝐰𝐚𝐧.𝐬𝐡𝐚𝐡 :
Bhai 350:44 paisa hogya hn patrol 🤬
2026-09-04 16:02:27
7
muhammadkhizar972
mkzai :
Bhai to Bhai thn na
2026-09-04 19:57:13
5
muzamilali2.0
muzamil Edits💙🎭 :
MQM mein aik militant wing ka wujood samne aaya (jisko "Target Killers" aur "Bhatta Mafia" ke taur par jana gaya[Fire][Fire][Fire] ye rhi har tal
2026-09-04 16:19:45
9
broken_hassan_
P公ND么 🐼 :
bhai bat tu sahi he👍 lakin🙌 Internet ban karo phir Dekho awam kaise bahir ati he🙂😅
2026-09-04 16:24:23
5
To see more videos from user @asaadroastkardega, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About