@ohmedia: Kalau dah namanya World Coconut Day, memang wajib semuanya serba kelapa! 🥥✨ Sempena Hari Kelapa Sedunia pada 2 September lalu, kami sempat singgah ke sambutan Kara World Coconut Day dan memang boleh kata, dari makanan sampai minuman semuanya cukup dengan rasa lemak, creamy dan padu. Ada nasi lemak, coconut latte, cendol, biskut kelapa dan siap boleh join game untuk bawa balik Santan Kara lagi! Memang betul lah, bila sebut santan… terus teringat Kara. Selamat Hari Kelapa Sedunia! 🌴🥥 Hari ni korang dah “kelapa” belum? #KaraWorldCoconutDay #KaraMalaysia #IngatSantanIngatKara #WorldCoconutDay