@mastechofficial: Pakistan Ka Time Change Ho Gaya?! ⏰🇵🇰 #timezone #pakistan #time #news #trending

MAS TECH
MAS TECH
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 04 September 2026 15:28:30 GMT
57657
2350
45
97

Music

Download

Comments

entertaininguniverse2019
Hadi & Fateh :
Pakistan phlye he GMT +5 ha
2026-09-04 19:45:06
3
goku5761353147
GOKU :
bro phala sa games ma or be bahot se jaga per GMT 5:00 he show hota ha Pakistan region ka leya
2026-09-04 16:20:53
6
fpsjutt
UBAID JUTT :
Pakistan 1951 se gmt+5 he use kr rha hai bs aik paperwork mai 5:30 likha hua usko change kr k 5 kr rhy ab
2026-09-04 22:17:36
1
pubg_gl_kr_bgmi_hack
Death :
me kha tha 1 dn time zaror change hoga
2026-09-04 16:49:58
2
wahidhussain402
☣️واحد حسین〽️ :
Bahi hum 30 mint nahi 75 saal pechy hn..
2026-09-04 16:56:34
0
khiladi786666
khiladi786🖤 :
reasons?
2026-09-04 16:38:54
1
muhammadnaeem46
Muhammad Naeem :
o Bhai phali br nai ho Raha phaly b ak br huwa tha
2026-09-04 20:06:20
1
abdullahthereal
Abdullah.ismail :
India ka time aur hamara same hojayega??? Wahan 6 tou yahan bhi 6 bajeinge?? Plz answer
2026-09-04 17:25:08
0
abdulbasitsheikh333
abdulbasitsheikh333 :
Bhai gmt 5 hi hai sary 5 ni hai
2026-09-04 17:19:20
1
aqeeltarar307
ΛQΣΣŁ ƬΛЯΛЯ 🦅 :
Hm 1 ganta kabi kam or kabi zyada soty ha Yaha ak dm sy time ak ganta bhar jata or ak ganta kam hota
2026-09-04 20:20:27
0
mujahid016
Bilqarn aseer :
sanu ki faida
2026-09-04 20:08:21
0
ambitionway_
Ambition Way :
How can they do it without changing time. We are currently 5.30 hrs ahead but after this it will be 5 hrs. so where will the difference go
2026-09-04 16:19:57
1
malikabdulwahabawan92
Abdul Wahhab :
Filhal apne hamara time zaror kharab kar diya
2026-09-04 17:05:56
0
qkg313
𐌒.𐌊.Ᏽ-ᙣᛑᙣ ➋ :
2026-09-04 19:04:56
0
pikachu_0_0
️ :
pehly Bhi aik Baar ho chuka hai Change... 1 ghanta Agay Kia gaya thaa
2026-09-04 17:43:37
0
mianosman001
Mian Osman :
Great information Ali bhai 👍🏻💯
2026-09-04 15:45:34
0
rayanjutt1
Rayan Faisal :
5 hi aa rha h bhai
2026-09-04 16:55:29
0
buttt_sarkaar
butt sarkaar :
bhai ye harkte musharaf time me or os k bad ppp k time me boht bar dekhi thi ye koi pehli bar nahi hai
2026-09-04 22:34:03
0
shahbazalimumtazali
shahbaz ALI 👑 :
ayyy ki😂😳
2026-09-04 16:03:15
0
majeedbaloch406
MajeedBaloch :
🥰🥰🥰
2026-09-04 18:40:27
0
kokomusafrindlove
shahid khan :
❤️❤️❤️
2026-09-04 18:45:18
0
h__k__tassir
💫H A M Z A تاسیر 💫 :
❤️❤️❤️
2026-09-04 20:27:04
0
user943018407
Arif Ali :
😁😁😁
2026-09-04 18:36:13
0
saadullah3482
chaudhary saadullah :
🥰🥰🥰
2026-09-04 15:44:24
0
To see more videos from user @mastechofficial, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About