@cloudysmoods: #life #sad

Itscloudys
Itscloudys
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 04 September 2026 15:30:34 GMT
135602
2244
548
530

Music

Download

Comments

riniey11
Riniey :
pengalaman Sy,dia mkn luar yg haram,sbbtu tak selera dgn kita yg halal.. Allhamdulillah Allah dh beri petunjuk Lps Sy blk Umrah,Dia Dh lpskan Sy,Dan Memilih Selingkuhannya.. Sebab Doa isteri Yg Teranaiya Tiada Hijab..Semoga Allah gantikan dgn sesuatu yg lbh baik..Skrg Sy bahagia dgn anak2 🤲Stlh 18 tahun berjuang dgn Lelaki Narsistik
2026-09-05 12:13:18
155
seri.orkid.kirana
🎀Seri Orked Kirana 💐 :
Sy dah 5 tahun tak disentuh.. sedihnya hidup ni..😔🥲
2026-09-05 12:36:53
70
lovelylya5
ℕ𝕠𝕦𝕣 𝔸𝕃 🎀 :
klo dh berbulan2 bertahun tu mesti ada yang tak kena...lumrah suami yg normal kadang2 tu seminggu pn dah gelisah..
2026-09-05 10:39:47
150
nurulhudayusuf50
Mawar Merah :
kalau suami x sentuh berbulan ii mesti dia tgh ada simpan sesuatu
2026-09-05 07:44:26
61
june83133
Mommy cute🥰🥰 :
Berbln Kira ok lah.aku nie 4 tahun.last sekali cerai je😆😆😆
2026-09-05 08:48:07
60
nrhfzhmz
Fiza :
Bulan?? Bertahun dik. Tahunnnnnn.
2026-09-05 15:34:08
34
carlrinivy
CARLRIN :
Dah cuba sentuh dia dulu tak? Ada sesetengah suami yg merajuk dlm diam sebab sering ditolak.
2026-09-05 13:50:16
47
nuratiqah_asmadi
no one🙂‍↕️ :
tapi knp saya lgi suka tak disentuh👀ada kah itu normal😳
2026-09-05 17:40:00
9
sue..cutee
sueaaaiiii :
Bkn kata berbulan seminggu x sentuh Sya agin 1badan sy pingan mangkuk terbang hahahaha jerit abaaaaag tak Sayag Sayag keeeee🤭🤭🤭🤭
2026-09-05 13:31:21
19
encikashrafff
𝔼𝕟𝕔𝕚𝕜 𝔸𝕤𝕙𝕣𝕒𝕗𝕗 🤍 :
saya hadir hanya untuk membaca komen
2026-09-05 17:29:06
11
aeenman
AEEN :
hadir utk baca komen
2026-09-05 13:48:35
17
pazliinad
mrs Pazlinad ❤️ :
hsband balik kg bertunang tanpa sy tahu and fmly tahu 😭 tolong lah skit sangat
2026-09-05 11:47:51
30
filzahafifah1
fizah afifah :
Banyakkan bersabar…sabar tu ade imbuhannyer d akhirat nanti…
2026-09-05 14:51:42
0
ik42684
ik :
motor tayar pecah, Kereta dua biji rosak. Saya betul2 takda duit nak bantu... Suami cakap ' Hg tu beban... Hg tu yang menyusahkan org' ... lepas pada tu 2 minggu dah rasanya dia ignore je saya, tak nak cakap dgn saya. kalau saya panggil pun dia toleh dgn muka tak puas hati .. itu je lah yg paling menyakitkan utk saya Suri rumah yg tak berduit ni 🫂🫂🫂
2026-09-05 13:43:58
24
roh_gentayangan
روح ڬنتايڠن💋🇲🇾 :
Skroll komen je 😊😊.. jangan tinggal solat.. minta kat Allah apa jua masalah..
2026-09-05 16:40:15
7
wansilverhwrk
Long chicken69 :
MCM na kalau isteri y mlas nk basah rambut plak..
2026-09-05 14:51:33
5
mekya0254
Mekya02 :
Dalam islam dah bagitahu.. Jika terjadi sebegini, kite sebagai isteri boleh tuntut fasakh jika ia berlaku sehingga 1tahun..
2026-09-05 14:02:23
23
hafsahhassan101
qisyaqaisara2910 :
Something wrong somewhere
2026-09-05 08:53:51
0
cikpuantudung
NHG :
sy pernah terbaca sbb apa suami x sentuh..sbb pernah di katakn sikit2 nak mcm xde benda lain nk...sbb ayat2 keluar dr mulut wifenya bt dia terasa hati...jd dia memilih tidak sentuh lagi...ni sy ada baca kat TT juga
2026-09-05 16:18:31
6
geminijk1234
🌺 GEMINI 🌺 :
aku xkisah pasal tu yang penting jaga hati dulu... kalau hati sakit bole on ke?
2026-09-05 15:03:43
8
nhw417
NHW :
tak sentuh lantak ko lah,yg penting nafkah lain kau kasik .tak kuasa jgk ku nk melayan
2026-09-05 13:03:42
23
sitishaz80
whitecoffe🧃 :
Saya seminggu dh tak disentuh semlm baru period lepas period tak tau la😅saya lebih rela tak yah sentuh lg takut kena buka buku pink lg😂
2026-09-05 15:32:07
6
mawar87sofea
🅼🅰🆆🅰🆁 🆂🅾🅵🅴🅰🌹 :
sedihnya baca komen² 🥺 ... berbulan ... bertahun xdisentuh ... kitanya baru 2-3hari x disentuh pon .. sedihhh dah ... hurmmmm ...
2026-09-05 14:35:41
15
mummy46as
emouji :
kena tanya jamali
2026-09-05 10:49:29
5
innafathna
Hana 87 :
setahun....last cerai..bila tnya alasan penat..pastu bawak kaunseling..dia cabar ,nak cerai, cerai je....aku pun benak nak pikir..terus kan jalan jela
2026-09-05 09:40:58
12
To see more videos from user @cloudysmoods, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About