@arham._89: #syedsafdaralishahbukhari #peerkakitaar #pagaldoctor #drmuhammadjaved #theultimateremedy

عاتكه
عاتكه
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 04 September 2026 15:52:36 GMT
109748
6130
148
1425

Music

Download

Comments

only201
Princess :
api main phly hi AP se ijazat Le k kr re hon bki sb mashallah mashallah mashallah SB perfect ho rha bsain ne Allah Pani ab krti ,,rizq may ozafy k liy bs ye Kam ni ho rha bki sb pory ho gaye mery liy mazeed kia order hai koi tjweez
2026-09-05 05:30:21
1
blossomlifestyle5
مادر💕 ابراہیم :
main ny just 7 days ki thi or 4 sal bad mujy Allah pak ny olad sy nawaz dyan shukr Allah
2026-09-05 03:51:57
13
sadiashahbaz806
SS :
yaar Banda Dil Kesy saaf kary Kesy maaf kary
2026-09-05 04:50:44
12
irawaas
Iقra۔waقas🥀 :
Period m kr skty
2026-09-05 04:44:15
0
mehakmemon099
mehak memon :
sunny ka time kia rakhy??
2026-09-05 07:45:37
1
muhammadabrar896
muhammadabrar896 :
right message sister mashallah
2026-09-05 10:23:09
0
soniaambreen3
Sonia ambreen :
mai ny jab bhi lagae sunny k liye pata nahi kab neend ajati kabhi pori nahi suni gae
2026-09-05 01:48:52
7
aminafaizan8
aminafaizan8 :
dimagi uljhan aur bewaja sochain hatam hun gi ?
2026-09-05 05:38:53
2
sam638517
Sam :
Allah Allah Allah ❤️❤️❤️
2026-09-04 17:36:42
6
rabi.mirza49
Ř Æ :
Aoa sis Agar Kisi ka koi ghar Bhi Ujar De to Fir Bhi Maaf karne sister. Agar Dil Hi na manta Ho To Kya Karen
2026-09-05 03:15:23
2
abrish.khan02
Abrish Khan :
periods mn sn skte hn
2026-09-05 04:08:17
1
mrs.ahsan44
Anmol Malik :
7 days bad kya krna?smj ni ai kn c dua?kindly bta dyn…
2026-09-05 05:07:20
2
user6743337824302
😋💐cutieee 💕🥀🤗 :
💕یارسول الله ﷺ آپ ﷺ پہ آپ ﷺ کے والدین پر آپ ﷺ کی آل پر آپ ﷺ کی ازواج پر اور آپ ﷺ کے اصحاب پہ کروڑوں اربوں کھربوں درود وسلام💚
2026-09-05 08:30:36
3
randomboys60
random :
بس کسی کسی کو معاف نہیں کر سکتے مرنا پسند کر سکتے ھیں۔۔۔ بس نہیں معاف کر سکتے۔۔۔۔۔۔تھیریپی کے۔لیے تلاوت۔کے دوران رکاوٹ آتی ھے یوٹیوب پر ایڈ لگ جاتا ھے
2026-09-04 17:18:36
6
m.hassan1950
m.hassan1950 :
mara Bata bimar ha to us k liy Kya kro ma Suno ya us ko sunao wo abi 8saal ka ha
2026-09-05 05:22:06
0
user61794600181337
user61794600181337 :
hlo API. Kya ye threpy start krny sy phly Kisi ki ijazat Leni Hy. ?? or agr hm agy b Kisi ko preshan dakhan tu KY 2run ko b duwa ka treeqa bta skty hen ??? Kisi ki ijazat ki zrorat tu ni??
2026-09-05 04:26:35
0
mahreenyounus1
Mahreen Younus :
husband ki job k liye b kar sakty hain
2026-09-05 06:41:43
1
only201
Princess :
agr AP WhatsApp de sky to plz
2026-09-05 05:30:53
0
ummehuda06
♥☁ħขȡⱥ☁♥ :
or MRI bht Koshish k Baad b Kuch logo k m Dil se maaf ni kr pa rae hn br br zuban se khti Hun pr Dil se ni hu pa Ra ...kia krun api
2026-09-05 05:42:24
0
al.rehmanallah
عائشہ :
💞
2026-09-05 06:05:23
1
user353817862
shazil pervaiz :
sis jin bacho ke dil m sorakh hon to kia sora rehman tharpy onke maa bap kry y bacho ke pas tilwat laga dain y koi or tarqa ha kindly reply kry ga
2026-09-04 19:43:43
1
arshad.mahmood421
Arshad Mahmood :
Jazak Allah Khair
2026-09-04 17:37:36
3
glowup.shine.fate
Glowup Shine fate :
kaki ji Ali haq wali dua kis liye hoti wzaht kijye ga aur ijazt mil skti he
2026-09-04 21:37:02
0
m_irfan_fani_khan1
m.irfanfanikhan :
good job jazakALLAH jazakALLAH
2026-09-05 02:17:55
1
To see more videos from user @arham._89, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About