mry sth ek problem h, mri bachi sy jb mry susral wly milty h , us rat ko mjy bury khwab aty h , jin nzr aty h khwab m real m bachi k pas saye nazr aty h or bachi bht zyda hilti h speed m hilti rhti h m duain pr k phonkti hu phr dam krwa k lti hu thk hti h kch tb
2026-09-04 21:49:23
2
Zara Malik :
Meri b aik bati ha mujhe divorce ho gayi hai Maine apni beti apne pass rakhi hai Sari duniya ek taraf aur meri beti ek taraf Allah har Kisi ki beti ke naseeb acha kare mere jaise na Karen
2026-09-05 04:40:42
17
Jamal shb :
log nraz Bhi ho jaty hn bacho k lie koi esi bat kahy to 😢
2026-09-05 08:09:13
0
(❤️ Libra writer 💜) :
myn khud apny bchon k pichy saiy ki trah rhti hon... ksi rshtydar k ghr nhi jany deti
2026-09-05 02:57:36
6
Ayesha Noor :
agreeeeee
2026-09-05 06:26:11
0
ranahuzifa12345678 :
roghtt
2026-09-05 06:37:25
0
GULL Diary📓 :
lekin jesa dorr h aksar maa b apny bachon ki muhafiz ni h jesy waqiyat ho rhy hen dr lgta h ab na jany kesa dour h Allah paak hm sb ko mehfooz rkhy Ameen
2026-09-05 02:26:55
0
🫰🏻❤️شھباز کی زوجا ❤️🫰🏻 :
Meri b 3 betiya he pr me unke sat saey ki trah rehti hun or apne ksi rishtedar k pas nhi chodti
2026-09-05 06:28:35
0
Zurain Jaan :
Bilkul
2026-09-05 07:37:23
0
Kashaf Tayyab :
g bilkul sahi bat hai
mai bhi ek message dyna chaho gi All Mothers ko specially jinki betiyan hai plz apni beti kay mamaly mai kisi par trust na kary phir wo chahy apka aziz tareen rishta hi q na hoo apki betiyan sirf apky pas mahfooz hai or kisi kay pas nhy apni bachion ka bhot khyal rakhye Allah sab behan betyioun ko apny hifz o aman mai rakhy Ameen Suma Ameen
2026-09-05 05:17:34
0
Ali hasan786 :
Meri bhi aek beti h or 2 bete h
2026-09-05 05:26:07
0
M Zohan :
biklul 🥹
2026-09-05 06:04:37
0
Muhammad Ramzan :
min b 2 betiyon or 1 bety ki maa Hun 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
2026-09-05 04:32:23
0
RehanAlisafdr5588 :
good
2026-09-05 05:12:17
0
Meshisaim :
SB maaen is bat ko smj len
2026-09-05 03:53:42
0
user4727538351488 :
right
2026-09-04 19:45:05
1
awan 63073 :
my ny apni govt job chor de thi apny 2 choty bachon ke hatir ar mujy Allah ny hr chez sy nwaza shukr us Pak parwerdergar ka
2026-09-05 05:41:41
0
Awan❤️ Zadi 🥰 :
bilkul
2026-09-05 02:53:46
0
🥴🥴DUA.. RAMZAN 🤗🤗 :
right
2026-09-04 18:04:30
0
Asad Ullah86 :
2026-09-05 03:35:31
0
🍁ϙυҽҽɳ σϝ ԋҽαɾƚ❤ :
meri be aik beti h 6 month ke men ny usy kbi kisi ky pas akela ni chora or usy hmsha apny sath rkhy ge. meri sass aksr kehti h mery sath sula do but men ny kbi usy be ni de jo pyar kry mery samny kry. mjy khud ky elawa kisi py yaqeen ni h. Allah pak har beti ko mehfoz rkhy ameen
2026-09-05 08:13:24
0
Muhammad Jabbar :
right
2026-09-05 03:34:32
0
Huzaifa Sufyan :
bilkul esa hi krna chahye parents ko yehi islam khta hy or yehi bhtreen solution hy hadsat sy bchny ka
2026-09-05 06:45:40
0
Rai Saleem❤️SZ❤️ :
😔😔
2026-09-05 05:55:39
0
To see more videos from user @mrssagheerwrites.com2, please go to the Tikwm
homepage.