fakta anak no 2 , tak ada angin tak ada ribut tiba-tiba marah 🗿
2026-09-05 05:41:39
285
🐍 :
Sebabtu tak boleh jaga budak, pukul 7 masuk sekolah, 7.15 masuk penjara
2026-09-05 05:11:55
432
Afiz :
Semua anak no2 ada button silent dalam kepala dia..once dia dah on silent byebye😆 Angah hadir✅
2026-09-05 21:15:30
96
jue90 :
piwetttt, wish mak cik punye bpday oleh 🤣 5/9 . no 2 gk 😝
2026-09-05 00:37:45
36
Dek :
sifat anak no2 😂
2026-09-05 03:12:36
47
nada :
as anak no 2. betullah fact. jgn cari pasal dgn dia. boleh kena tengking mcm ribut taufan. nak jaga muka jgn cakap mak aih susah betul. face act like your heart talking inside 😂
2026-09-06 02:34:52
12
Syu-_- :
jom buat meeting ank no 2 sedunia weh,kite cri Walid kite smackdown dia sbelum dia bngun dri ddk😂😂😂
2026-09-05 08:52:07
31
Aixdylkorekk_🍉 :
Multipurpose
2026-09-05 01:54:52
0
Asyraf Dainel :
Aq anak no2 yg derhaka ke? Sbb jenis yg tak suka marah 🤣
2026-09-05 19:09:30
5
w@π! :
tp sy lain bdk2 suke ..dorg kate sy lawak..trkebil2 sy ptut lah marah2 pun tak jlan..
2026-09-05 12:05:11
8
anis :
real siakkkkk
2026-09-05 03:26:14
0
azwasafff_ :
anak kedua hadir
2026-09-05 13:30:47
3
🅰️lep🎭 :
2026-09-05 00:56:33
2
liin📍 :
2026-09-05 00:54:20
1
💔 :
kalau belah ayah anak kedua belah umi first.. so multi attitude jgk kan.. 50/50
2026-09-05 11:04:55
0
@azmies :
2026-09-04 23:49:27
1
fina :
2026-09-05 00:52:01
1
ZatBK.X :
tau2 sahaja
2026-09-05 02:42:37
1
To see more videos from user @ang4hh00, please go to the Tikwm
homepage.