@dmtfareehagondall: Main account banned… baqi jin ko khul k videos lgani hain khush hona hai ho lo ❤️😐 #dmtfareeha #freefire #garenafreefire #freefire_lover #free_fire
If your account is lost, there is no problem. Your brother is standing by you. Accounts keep coming and going. If you have a name in this community, everything that is lost will be returned ❤️
2026-09-04 18:58:22
49
B A Z I G A R :
Be Strong . Account Wapis Zaroor Aegy inshallah . We are Always Stand With You 🔥
2026-09-04 17:20:08
78
~ Hɪɴᴀ♡︎ :
sister wo to theek ha but os per Jo old video upload thi Jo Apke record tha osme sab Koch khatam hogya ha 🥺
Baki Allah apko or kamaybi ata firm aye 🥺🥰
2026-09-04 20:15:33
0
𝙃𝙎 〆 ♕ :
rufe bhai ne ban krwa diya 😭
2026-09-04 16:54:45
50
ᵏᵖᵏ᭄LALA200k :
full support from peshawer KPK ✅ never gave up 🫡🔥
2026-09-04 19:56:30
6
IJAZ AHMED :
Don’t worry the account will be back very soon InshaAllah ❤️
2026-09-04 17:18:20
51
Rp.boys :
Chas ai ay😂
2026-09-04 16:56:02
17
KUCHU (。˃ ᵕ ˂ ) PUCHU :
API please request bhaj do UID:14792939628
2026-09-04 19:45:38
2
ㅤx7ㅤHASSUㅤ愛 :
be strong : hum apke sath he ♥️♥️
2026-09-04 18:15:08
3
mukan :
💖:Be strong sis ❤️In sha Allah acc unban ho jaye ga 🥺❤️Hum ap k sath hain 💌💕
2026-09-04 18:32:57
4
BILAL EDITS :
tension nhi lyy agr assy 10account bhi bnd hojay phr bhi support hy hamara❤️❤️❤️
2026-09-04 17:31:53
3
Bᴜꜱʜʀᴀ :
Inshallah unbanned hjyega
2026-09-04 17:47:51
4
Abdullah Gaming ❣️ :
stay strong we are always with you 🫶
2026-09-04 17:25:04
1
mukan :
please api list ma la lo uid 2816771829
2026-09-04 18:29:55
4
Bint-e-hawa 💖 :
Be strong sis ❤️In sha Allah acc unban ho jaye ga 🥺❤️Hum ap k sath hain 💌💕
2026-09-04 17:26:09
3
Hasnain :
804
2026-09-04 17:24:19
2
mukan :
API apko dukh nhi ho Raha tiktok ban hogaya apka mai hota to itna itna itna rota abhi meri real id muneebsyed40 par 9.8k hai ek dafa ye suspend ho Gaya tha mai bohut Raya tha magar INSHALLAH Mera ACC unsuspend hogaya tha Baki insha'Allah is season BHI app top 1 aao gi I am your big fan Mai apko picle 1.3 year sai dekhta Hu aur aap Ka name suna tha Maine 2024 dosti nai batayatha mujhefur 2025 mai Maine FF khelna start Kara aur meri ek I'd ban hogyi thi fir Maine 1 sai 2 month FF apne Bhai ki id sai khelta tha fir Maine apni new id banai aur INSHALLAH ab Mera 50 level hai pleas is comment KO like Yaa reply karna Maine dua Kari thi Kai app creator of the year ban jao aur jab female creator of the year ap jiti to mai bohut kush hua aur creator of the year male mai Mansoor Bhai KO vote Kiya aur merko bohut dukh ho Raha hai Kai apka ACC ban ho Gaya stay strong cause to kya apko dukh hai ACC ban hone kaa
2026-09-04 18:32:08
4
AROOJ GONDAL :
we always with you api 🥰
2026-09-04 17:02:18
5
M.Bilal.Sajid.Arif.Khan :
yah Pakistan hai theek hai idhar jo bhi kam achcha karoge na uske sath vah bura kam hota hai aadami Kitne Bhi acche record banae hue hain Pakistan ke khilaf aapke bade Hain to tension na Aaye na Imran Khan bhi nahin tension please♥️♥️💚💚
2026-09-04 17:20:27
3
To see more videos from user @dmtfareehagondall, please go to the Tikwm
homepage.