pochna kia ap ny chup k start kr dena tha hasb e zrort🤣🤣🤣
2026-09-05 03:54:09
675
haya fatima :
6 months say Thora Thora start kr day na chahiya
2026-09-04 18:03:44
419
شانZee :
ابھی سخت غذا شروع نہیں کرنی 😂😂
2026-09-05 04:40:57
153
𝑴𝒓𝒔. 𝒁𝒂𝒌𝒓𝒊𝒚𝒂 ✨❤️ :
toba toba sab k comments read kr liye hn koi keh mny to chily sy hi start kr diya tha koi keh rha 6 months k baad start krdo ... yrr tum logo ki himmat kesy ho jati hai marny ki ... itny choty bchy bhla keh hi kiya skty hn... mery Masha'Allah twin boys hn 10 months k marna to dur ki bt unsy mzak mn koi unchi awaz sy b bat kry to boht dant'ti hun mn usko hlaa k mery bchy boht roty hn or tng b krty hn but mn hamesha pyar sy hi treat krti hun or sb sy krwati b hun
2026-09-05 10:45:46
27
ℂ𝐡𝑢ɾ𝗮ỉꪶ♥︎🚩 :
Myra 4 month کا hai kl one time Kuta hai so ni RHA tha rat ma 4 ho gay thy 🧐😁🤭
2026-09-05 04:23:42
7
Mizna Malik :
hye shadky jaon inko nae kutna ziada dill kry tu ink abba ko koot lein bal k pees k chuttni bna lein likn esh tu nae 😂😂❤️❤️❤️
2026-09-05 06:17:29
125
Heera butt :
abhi kr do Aadat ho jaye ge😁😁😁
2026-09-05 04:58:05
51
faizamohsin2711 :
jb ink papa ghar p na ho aj kl maa sy ziada papa k ladly hy ye 😂
2026-09-05 04:17:02
98
Dreams♥️♥️ :
wo function automatically start ho jata Hy don't worry
2026-09-05 02:25:14
98
ZaRa NOoR🦋🍉 :
Abi chota h bs ase Ghoorna
2026-09-04 20:14:16
63
Ch Muhammad :
Allah pak nay mujy 8 sal bad olad di hai me to kbi na Kuch Kaho apny Shahzady ko
2026-09-05 07:25:54
18
Mama&Musa :
Mera beta 8 month k hogeya abi tk ni kutta mny usko
2026-09-05 07:56:20
8
PŘÎÑÇËŚŠ❤ :
ma to kbhi nhi kuto gi
2026-09-05 08:01:08
5
Raniya Khan :
any time 😂😂😂😂
2026-09-05 00:31:15
8
Hasnan Ali :
bhn mny to AK mheeny ma hi shuru kr diya tha😂 just fun
2026-09-05 03:45:22
1
AN :
Q kutna hi q h itnay to pyaray hotay h baby
2026-09-05 06:58:28
2
🙂 :
Same bed sheet 😍😂
2026-09-05 06:17:14
1
ayesha :
8 sal k bad
2026-09-04 19:06:16
6
𓆰𝐈𝐭'𝐬💗᭄ 𝑵𝑶𝑶𝑹𓆪🌼 :
abhi 18 din ka ha 🙂
2026-09-05 07:53:25
4
A. Rehman :
shadi ka baad
2026-09-04 23:55:20
5
Arham Rehan :
many to chilly main hi kar dia tha😂
2026-09-05 05:04:06
74
Memoona Naeem :
me to kabi kabi kut leti hu mera baby abi 2 month k nahi hua hony wala he
2026-09-05 07:08:06
23
Sehar Rubab :
when you see your husband, its a good time
2026-09-05 02:32:19
33
Mrs khan :
Yakeen mano gentle parenting ni ho rii ab to mry husband ko bhi gusa any lga jo khty thy blkl bhi gusa ni krna bety p...
2026-09-05 04:34:44
8
Farah Usman :
main ny to 3 sy month sy thora thora start kr diya tha 😏
2026-09-05 01:56:57
10
To see more videos from user @huzaifa171.7, please go to the Tikwm
homepage.