Yo vai lai pani gali aaunu thalxa kinaki uh sahi satya boldai xa tyo pachaunu sakdaina manxe 🥺
2026-09-05 02:32:12
4
AnilLFC :
Gali ko barsha huncha yesto bolnu hunna🥺
2026-09-05 02:02:28
12
New Pinch :
Sudan Gurung (TOB) le diyeko video banaaunu chha ni ta
2026-09-04 21:43:53
27
लालमणि :
किन कि अरुले गरेको भिडियोहरु आउछ भनेर 🙏
2026-09-04 20:03:17
46
Sanu :
Ayush bhai mantri huna parni raicha
2026-09-04 20:03:48
8
SA G AR :
sayed badne manxe dherai janx camera bokera manxe dherai janxa disturb garx vanera hola sayed. content ko lagi 1 packet juse baddae photo video khichne haru dherai hunxn aja voli
2026-09-04 19:55:57
2
Sabi chamling :
Good question ayush
2026-09-05 01:50:51
4
New Tral 😐 :
Tai photo khichxa vanera hola ni 😁
2026-09-04 20:07:15
9
Vctyul ᛝ :
फेरि कता कता मिलाए जस्तो नि गर्छ 😭✌️
2026-09-05 02:58:12
2
Bantawa Rai :
ghante sharkar le lutna napaune vayera rokeko ho.
2026-09-04 20:02:31
0
tamang ghising :
fari vanx k.p oli mancha ghanti haru le
2026-09-05 01:25:04
1
Mansing Gurung. :
ayush rights
2026-09-04 20:16:05
1
@surya chettri :
Yo styna sarkar lai ho
2026-09-05 03:10:20
0
21213 :
दुःखद
2026-09-05 02:10:25
1
αɾɱαɳ ƭɦαρα :
भिडियो सबै हाल्ने गर अन्तिममा के भनेको छ
2026-09-05 01:18:35
1
Gracious offering :
exactly but tapai haru influencer vayera ho dincha hola asti suru suru maa hamro uncle haru ni saman haru dina rahat dina vanera collect gareki thiyo but sarkar lai dina parne raicha rahat ani uniharu le dincha re hami le dina painna re
2026-09-05 01:19:27
1
S .S🌏🌈 :
जिउँदो लनी भोकै। मार्ने विचार होला सरकार को।त्यस पछि पीडित लाई।आयको रकम झ्वाम पर्ने विचार होला न भए किन। तेत्रो जनता रोइ कराई।रहेको देखिन्छ के हो कारण 😏
2026-09-05 00:36:54
2
Rabin Rai 🇳🇵/🇷🇴/🇪🇺/🇵🇱 :
Help Him
2026-09-04 19:16:40
2
TG² OFFICIAL🇳🇵 :
Timi galat xa bhai, ahile tatkal timile individuals lai dina mildaina so sakxa vane government lai deu hoina vane voli Jaba sarkar le pidit haru declared garlan ani ghar banaudelan wa nadelan Tara pidit haru holding bata niskekera purnabas ko lagi kadam chalxa teti bela majjale harek lai jati sakdo help garda hunxa.
2026-09-05 03:41:36
0
Prajol 🌍 🗺️ :
Vnai tw thikai ho tara sidha layera dida sabai dina pugdaina manxe haru sakne ne vako jati lanxa nasakne navaune le lana paudaina pidit dherai xan ni 10 jana tmle diyeu feri tei 10 jana lai arko le dinxa sabailai naye nahola vnra holani
2026-09-05 03:39:34
0
Chamling Rai rube :
सबैले सेयर गरुन्स किन एसो गरो यो सरकारले खुला हुनु पछ राहत जे पनि पिरितहरुले
2026-09-05 03:37:29
0
Nitu Thapa Gautam ❤️ :
Good question ayush bhai
2026-09-05 03:37:12
1
(💗T-grg💗 :
hye vagwn पूरा video halnus न nakati kana सरकार लाई केही vanyko xaena vae ley त्यही को हुकुम basi ley बन्दी banayra rakhyko किन vanyko xae पूरा video rakhnu
2026-09-05 03:51:57
0
To see more videos from user @voice.of.nepaliyouth, please go to the Tikwm
homepage.