@adreamyday4: Tahukah anda? #Najib #NajibRazak #Umno #Malaysia #BarisanNasional

Adreamyday
Adreamyday
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 04 September 2026 17:39:51 GMT
10479
1149
60
203

Music

Download

Comments

tuanmudaa_114
TuanMuda🥷🏻 :
najib only second to mahathir , he did so many improvements for Malaysia
2026-09-05 01:16:22
7
nazmisolihin95
Nazmi Solihin :
Berpuluh projek mega dia buat.
2026-09-05 00:57:35
19
wanjuga01
Muhammad Amirul :
utc paling function untuk orang nak buat urusan kerajaan tanpa amik cuti
2026-09-05 00:41:23
18
zharffpv
Zharfdrone :
tapi zaman najib satu je, takde budi 95 300L
2026-09-05 00:22:56
10
ponipooh
qivwy :
he's one of my fav pm
2026-09-05 01:17:02
1
z0ll0z
AbE :
utc paling function dlm banyak2 tu..
2026-09-05 01:31:04
2
amiramran23_
AmirAmran23_ :
kalau zaman Anwar ni ape je yang dapat ? my sara , budi , ?
2026-09-04 22:20:26
9
kulaancaster
Hxdi :
bonus untuk peneroka felda ❤️
2026-09-05 00:17:41
5
abangmyoangler
AbeMyoAngler :
Entah lah, rasa nak balik Najib yang memerintah.
2026-09-05 01:32:39
1
goldenmoney23.mon
Goldenmoney23 Money :
😳🥰 sumbangan DSNR byk juga
2026-09-04 17:46:31
4
xdaxnab
kurkur :
tapi dlm diam dia sakau Hahahaha 🤣
2026-09-05 01:14:16
0
nazremy
azroi :
sampai skrg negara kena tanggung hutang 1mdb berbilion. Hat ni tak nampak?
2026-09-04 23:49:49
0
usera0782
user71 :
ya Allah permudahkan segala urusan DSNR dan balaslah segala kebaikan nya🥺🥺🥺..ya Allah moga yang fitnahhhh akan dapat kifarah sehina2 nya
2026-09-04 23:24:42
3
naktiktoksinikebungkus
naktiktoksinikebungkus :
tun m njib on top
2026-09-04 23:46:58
1
eastkandar_cj_
~eastkandar_cj~ :
UTC pon dia buat juga ke
2026-09-05 01:30:10
0
aakira_sann
Akira :
gagasan 1 Malaysia org paling ingat sbb terlampau besar Dari pembangunan negara sampai ke rakyat semua ada bantuan
2026-09-05 00:48:49
0
amir.shahril
Amir Shahril :
rindu zmn dsn
2026-09-05 01:38:24
0
ahyeip
عريف :
Saya je aku tak suka, bila rosmah masuk campur. Huhuhu
2026-09-05 01:38:27
0
pariatetapparia
user41401400797 :
1MDB dgn SRC tkde ke
2026-09-05 01:34:29
0
lost_ark_one
ARK ONE 01 :
die ckp die buat,bukan sorng tu ckp tpi x buat
2026-09-05 01:30:38
0
luqmanhackem88
Luqman Nur Hakim :
sebelum wujud klinik rakyat 1 malaysia...Tun M dh pernah buat klinik dtg ambik ubat buat checkup bayar rm1 jer😂
2026-09-05 01:36:31
0
To see more videos from user @adreamyday4, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About