Bike tuning krwayi thi.
ALHAMDULILLAH ab Patrol Ki Buhut achhi average de rhi Hai... Shukriyah Bhai... 🙂
2026-09-05 15:15:11
0
Common Man :
3 saal sy lagaya hoa hy. thk hy 😂
2026-09-05 07:01:50
15
Mr & Mrs Subhan :
ish brand ka lock acha he
2026-09-05 17:49:56
0
@gulammustafa :
G Bhai lkn ya rubber milta hi nhi ha jis k pas jaou kehta ha new lu petrol cock
2026-09-04 18:33:54
0
Jamal khan :
shop ki location........?
2026-09-05 09:37:04
0
T “STUDENT” A :
ok report 😳😳🥰
2026-09-05 17:42:16
0
sarim :
Mile gi kha se
2026-09-04 19:06:06
5
hp :
good msg
2026-09-05 10:37:42
1
Milad Burfat :
bhai jaan carborator safety cover lagvao carborator B safe ho jaega aur petrol bhi chori Nahin hoga 700 ka kharcha hai ek bar ka mustaki hal
2026-09-05 08:30:07
1
zubair Akram :
mery sat bi yeh HOA hy. lock kharab hogiya
2026-09-04 17:53:59
2
𝙒𝙖𝙌𝙖𝙎 𝘼𝙝𝙈𝙚𝘿 :
2 Ghanta Pehle Hi Change Karaya He ..Ab Tak Kaha Tha Bhai ..🥺🥺
2026-09-05 18:15:58
1
Sheikh Sahab :
kha sa mila ge?
2026-09-05 21:10:25
0
zuhairkhan :
rubber kha SA Mila ge
2026-09-04 19:39:21
1
Rana Khi :
Bhai aap ki Shop Kahaan hy?? Mai ny bhi apni Bike Lorry lagwaani hy...😅😂😅
2026-09-05 19:31:45
0
Don :
samajh nah aai
2026-09-05 15:34:32
0
Ahsansss :
is rubber ka stock khatam Tha. ab aa Gayi Hain Kiya... ?
2026-09-05 15:17:10
0
AFFAN🦅KHAN☝️ :
nice yar
2026-09-04 19:26:02
1
Sher Ali :
Is ka kya faida hai
2026-09-05 09:55:02
0
Shayan Shaikh :
Bhai Jan mojko bhi rabar caiya
2026-09-05 22:20:32
0
😍😍😍😍Shapater😎😎😎😎 :
o bhai local chi's nhe lo AK hi dfa achi chi's le lo 2017 ki gari h Meri or jb se petrol lga VA h mera or Aj 2026 chal rha h or dosri bt ye h k gari Meri 1 hath me h or dosri bt ye h k 550 ka lya tha 2017 me ab ap idea kr lo makenik ho ap muj se bhtr jante ho k 2017 me 100 ya 150 ka Hoga Lekin mene 550 Wala lagaya
2026-09-05 14:56:40
0
Rameez Rizvi :
bhai ye mile gi kahan se
2026-09-05 13:43:31
0
Abdul Sattar :
Bhai Kahan SE mile gi mujhe to nahi mil rahi
2026-09-05 13:53:47
0
Hassan Abbas 🌻 :
20 ki rubber milti kidr se hai
2026-09-05 09:09:09
0
To see more videos from user @mohammadrameez150, please go to the Tikwm
homepage.