@feekzspeed: Season berapa hari lagi, tapi masih ada yang belum imo. Walaupun makin ramai yang berjaya naik rank imo season ni. saya tetap kecewa dengan yang masih glory. sampai bila nak duduk glory, honor, mawi? Malulah muka saya, tengok, masih ada yang belum imo. Hiraukan benda lain, push rank dulu, rank lebih penting, ingat itu. Btw sekarang boleh main hero old dekat mlbb, macam yss dalam video ni🏹 #MLBB10TH #ALLINMLBB

Fizispeed
Fizispeed
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 04 September 2026 18:36:50 GMT
42120
1801
83
2253

Music

Download

Comments

unggulseluru
Unggul Seluru Ilmart :
anak krakatau aja udah meletus, masa belum imo juga
2026-09-06 03:07:00
4
lonalonc67
lonalonc67 :
what 67?
2026-09-04 20:12:32
7
lady_bos5
んム刀ム ズムノズム :
nasib aq dah immo 107 star
2026-09-05 12:08:37
3
dddrksysm
DarkSystem :
kalau macam tu kat sekolah bawak fon lepas tu cikgu gendong murid
2026-09-06 04:12:49
1
suffiansuhaimi3
Account Not Available :
nk imo macam mana team je drak sistem
2026-09-06 04:04:34
1
aldy_satimur
ALDY :
saya sudah imo pak
2026-09-06 04:48:18
1
fir.daus682
FirDaus :
nak naik rank mcm mana semua main kejap nak serender siaw
2026-09-06 03:38:35
0
vip.wann
Zzzzz💤 :
teka apa jadi lepas ni
2026-09-05 13:39:00
2
gugugaga7717
So7 :
imo hasil solo
2026-09-06 04:31:09
1
baykunz_
ʙaykun_ :
rakyat belum imo
2026-09-05 06:48:36
2
zakuro2006
ZAKURO :
2026-09-05 10:21:28
0
an_jueeeeee
Yoyooo..ᴹᵛᴾ🏃‍♀️ :
glory pun glory la
2026-09-06 02:28:00
0
jawaboy_09
cihuy_kari® :
saba gile nk spm
2026-09-06 06:03:55
0
_lookmannn
𝐋𝐮𝐪🐣 :
Akai berucap🥰
2026-09-06 05:30:39
0
To see more videos from user @feekzspeed, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About