@feekzspeed: Season berapa hari lagi, tapi masih ada yang belum imo. Walaupun makin ramai yang berjaya naik rank imo season ni. saya tetap kecewa dengan yang masih glory. sampai bila nak duduk glory, honor, mawi? Malulah muka saya, tengok, masih ada yang belum imo. Hiraukan benda lain, push rank dulu, rank lebih penting, ingat itu. Btw sekarang boleh main hero old dekat mlbb, macam yss dalam video ni🏹 #MLBB10TH #ALLINMLBB
Fizispeed
Region: MY
Friday 04 September 2026 18:36:50 GMT
Music
Download
Comments
Unggul Seluru Ilmart :
anak krakatau aja udah meletus, masa belum imo juga
2026-09-06 03:07:00
4
lonalonc67 :
what 67?
2026-09-04 20:12:32
7
んム刀ム ズムノズム :
nasib aq dah immo 107 star
2026-09-05 12:08:37
3
DarkSystem :
kalau macam tu kat sekolah bawak fon lepas tu cikgu gendong murid
2026-09-06 04:12:49
1
Account Not Available :
nk imo macam mana team je drak sistem
2026-09-06 04:04:34
1
ALDY :
saya sudah imo pak
2026-09-06 04:48:18
1
FirDaus :
nak naik rank mcm mana semua main kejap nak serender siaw
2026-09-06 03:38:35
0
Zzzzz💤 :
teka apa jadi lepas ni
2026-09-05 13:39:00
2
So7 :
imo hasil solo
2026-09-06 04:31:09
1
ʙaykun_ :
rakyat belum imo
2026-09-05 06:48:36
2
ZAKURO :
2026-09-05 10:21:28
0
Yoyooo..ᴹᵛᴾ🏃♀️ :
glory pun glory la
2026-09-06 02:28:00
0
cihuy_kari® :
saba gile nk spm
2026-09-06 06:03:55
0
𝐋𝐮𝐪🐣 :
Akai berucap🥰
2026-09-06 05:30:39
0
To see more videos from user @feekzspeed, please go to the Tikwm
homepage.