@karachimatters: Prime Minister’s Apna Ghar Program and Islamic Banking How can citizens get a loan for a home? . . . #apnagharprogram #islamicbanking #loan #karachimatters

Karachi Matters
Karachi Matters
Open In TikTok:
Region: PK
Friday 04 September 2026 19:30:00 GMT
331596
9634
293
4384

Music

Download

Comments

raza_haider_
※✤͜♥️ ⃟🇷aza✤͜ ※ :
ghareeb KO Kuch nhi milega tasalli k ilawa
2026-09-04 20:17:21
50
aisha95926
aisha :
1000 sharte hai bank walo ke koi ghareb nhe le sakta mai 4 bank gai khale bate sun kar wapis agai itna asan hota to har koi le raha hota
2026-09-05 08:15:41
15
kashifsarfaraz35
Kanwal single :
ap apny Jany Waly ko dyte he 💯
2026-09-05 04:36:04
10
anymouse446
M❤️ :
10 % kud dena Hota 90% bank data agr 50 lack lay rhy to at least 5 lack ap da gy 45 bank da ga or agr 1 million lay gy tu 10 lack ap da gy Baki bank
2026-09-04 22:34:00
9
waseem.ahmed5647
Waseem Ahmed :
sab jhoot yeh log bankjain too un kay employees aisay show kertay jaisay koi bhikari agiya
2026-09-05 04:57:52
1
sakhi_005
sakhidad :
30 lac dengee return 40 lac denaa hogaa 😳 ALLAh inko hidayat de zulm ha ... me ye sab kuch patta kar chukka hun koi b nai le ye loan
2026-09-05 06:50:31
5
zindagiii463
zindagiii463 :
first time owner ho ye wali shart khatam honi chahiyeeeeee
2026-09-05 06:44:27
1
xheikh.g08
𝑼𝒎𝒂𝒓 𓆩♡𓆪 :
meezan wale nhi dete loan
2026-09-04 21:06:33
2
aalina_writes
💫 علینہ ✨ :
jinki salary bank me na ate ho wo kiya karen
2026-09-04 20:14:27
5
sirjee.1
Smarty :
Overseas kay liye hay?
2026-09-04 20:13:44
0
mahikhan1408
Mahi Khan :
ho tb na
2026-09-05 10:39:31
1
hurais.faheem
🇵🇰Pro Gamer :
میزان بینک کی برانچ جاؤ تو سیدھے منہ بات بھی نہیں کرتے کوئی تفصیل نہیں بتاتے سب جھوٹ ہے۔۔۔
2026-09-05 05:26:01
13
gully_girl0
❣️ gully_girl0 ❣️ :
Punjab mein bilkul free de rahe hain sirf kisht bharni Hogi bus pory pory paise dekar mein honge. Karachi wale loot rahe hain
2026-09-05 12:41:05
0
user45555914
samreenumair :
mezan bank ki service bhtt bekar h wahan employe BHI bhtt ajeeb sai se guide nai krte 3 se 4 br Gai hn alag alag branch nai sb apna alag alag btate h ek Kam k ly 4 br dorate h khud seat kr AC k Maza lete h r hme farig smjhte h ..
2026-09-05 02:59:52
7
eramismail.ismail
Eramismail Ismail :
time west
2026-09-04 22:00:24
1
adeelkh4546
Adeel khan :
afsos me khush ho gai thi ke kuch asani ho jaye gi😢😢😢
2026-09-05 05:42:16
0
salmanghori253
salmanghori253 :
Punjab m koi b meezan bank ki branch deal nh krta Houses Finance kisi b trhan ko koi b scheme ko Government ki ho ya khud meezan bank ki
2026-09-05 09:01:48
0
mirxamirxa90
AhمeR MiرzA😇 :
Sb drame bazia hai sirf bate hai inki jo jarha hai wo bate he sunke arha hai awal to ye meezan bank wale phle he boldete hai k ham house loan Nh derhe hai ap agle bank se pta kre 😂
2026-09-05 10:44:36
0
zohaib_karachi36
Zohaib_Karachi36 :
jhot he bhai gharib admi es mulk me Koch nhe kar sakta bus....
2026-09-05 04:07:43
2
abrarwaris1
abrar waris :
sir mera case sirf NTN na hone ki waja se reject kar diya ..Meezan bank 4k branch
2026-09-05 06:40:51
0
shezada1110
shezada111 :
bank k chekr lGaty raho 5 sy 6 maheny tk
2026-09-05 06:11:53
0
faheemsiddiqui7
Faheem Siddiqui :
minimum salary kitni honi chahiay??
2026-09-05 08:25:07
0
minhadawood
Mrs dawood :
bhai karachi main 40 lack main 250gaz mil jata h ?????
2026-09-05 07:19:38
1
user3063658753
Zubair Khan :
bhai aise hi Pagal BANA Rahe hai bank jao to Sahi Baat hi nahi krte
2026-09-05 04:10:17
1
raheelahmed4329
raheelahmed4329 :
1 Saal KA statement mang rahe hen itne paise ho Kisi k pass to wo loan he q le.
2026-09-04 21:51:25
1
To see more videos from user @karachimatters, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About