I agree 💯 agree with you . Bht bht Khair hon main stress me . Jb k main is khaney ko b enjoy ni krti lekin khaki jati hon ye b stress sth leti hon k main extra kha rahi hon .
2026-09-04 21:06:15
0
Noorfatima@ :
same prblm
2026-09-05 01:56:14
0
Zahra Ahmed :
sir face yoga by bata day
2026-09-05 02:53:31
1
Aamina :
Ye sub kitni kitni bar krna h or breathing b tu zrori h in steps ko krty hwy ya zrori nhi ye b bta den plzzzz
2026-09-05 04:26:00
0
🕊️ :
Bhai hamen b bta den😂
2026-09-05 10:15:27
0
🕊️ :
2026-09-04 19:47:47
2
@Hayatjee...💟Hayatjee786 :
Jee Yoga sy to Bhot hi Aram o Sakoon Milta 👍💯😇🤗
2026-09-05 08:07:50
0
мєѕнє αη∂ ʝα¢к :
muji b hn buhat bhai mn b meta buhat kati ho likn mn fet ho shokar hn or gym jati ho
2026-09-05 07:54:52
0
Mughal Mughal 🦁 :
2026-09-05 01:57:37
0
Awais Fitness Lab :
Right
2026-09-05 04:02:52
0
Moon :
Or is baat se b agree krti hon Maine ab week me 2 don yoga start. Kia hai jis se mere streets me kafi fark para hai ab mera khana pr kuch control hoa hai . Alhumdulilah .
2026-09-04 21:07:42
1
Sheikh_wajidali352 :
❤️❤️❤️
2026-09-04 19:27:45
1
Butt :
🥰🥰🥰
2026-09-04 19:15:35
1
Muneeb Ali :
❤️❤️❤️
2026-09-04 19:17:43
1
manookhan :
🥰🥰🥰
2026-09-04 20:10:48
0
SanA Malik :
🔥🔥🔥🔥🔥
2026-09-04 20:19:27
0
humatanvir786uk :
😳😳😳
2026-09-05 08:46:36
0
To see more videos from user @muhammad_bilal_iqbal5, please go to the Tikwm
homepage.