or jaab mere husband public place Mai mujhi kehty hai k os bachy ko daiko Kitna pyara hai.. phr mujhi ihsas hota hai k mere husband ko kitni talab hai bacho ki😭 Jo Mai nai de pa Rahe .. or dill waha chata h k koi mil jaye or Mai is ki shadi kardo or azad hojao💔
2026-09-04 22:18:50
46
poetry world :
mery husband Mery Dewar ki barat py aik b photo nai bnwai mery Sath ky acha nai lgta
me ne munh bna Liya ky sb couples ne bnwai hum ne nai waleemay Waly din hum jaldi pohnchy tb koi nai tha hall me tb unho ne khoob photos bnwai ky ab khush ho jao kyu ky koi tha nai hall me is leay 😁😁😁😁
2026-09-05 03:56:10
6
Hiba Noor :
ye to mery husband ha😂😂😂😂😂
2026-09-05 03:37:00
8
Sadozai🫀🍁 :
Husband he nhi ha😂😭
2026-09-05 08:45:11
4
Muhammad Bilal :
Ajeeb lgta public me sharmindgi hti
2026-09-04 20:36:04
5
زوجہ یاسین 💖 :
Ye to mera bnda h😂
2026-09-04 22:01:18
14
Mrs Shakeel 💕✨😋 :
Mery husband to khud bnaty 😂
2026-09-05 04:44:28
2
Princess 🎀 :
Hahahaha 😂
2026-09-05 05:39:42
8
Heer🕊 :
national problem😂
2026-09-05 07:50:18
1
Mrs S❤️❤️❤️ :
hahah mery bndy ka b muh aesa hota but me apna muh sida kr k bnwa leti😜🤭🤣🤣
2026-09-05 09:06:08
4
M. Chand :
Mera bnda b ASA hi krta ha😳😁😁😂😂
2026-09-05 01:26:06
8
زوجہ عمر 😉 :
Bilkul asa e hota h ya bnwaty e nai 🤣
2026-09-05 02:25:14
8
Yaseenshazada :
Kia BT hai
2026-09-05 08:40:33
1
Mrs U❤️❤️ :
me same
2026-09-05 04:53:50
2
Hadia :
same yar😢
2026-09-05 05:46:30
2
. :
hanji same asa hi ha😫
2026-09-05 04:12:04
2
𝙢𝙧𝙨_𝙪𝙨𝙢𝙖𝙣_𝙦𝙪𝙚𝙚𝙣🦋 :
yar ye sabka he asy h😂
2026-09-05 05:04:59
2
Henna Art by Sehr!sh 💕❤️ :
Mera bnda lfz ghlt h or gunah b h
2026-09-05 06:46:55
2
Mrsزی 💕🎀 :
😁😁😁 is prcham k saay tly hm 1 hain
2026-09-05 04:06:54
3
Dimple Queen🇸🇦🇵🇰 :
Save option to on krain
2026-09-05 05:21:50
2
🌻 :
api Dr Nadia Zubair kn sy hospital bethti han?????plz tell me
2026-09-05 05:08:31
2
࿐Mandy & Sandy💝 :
Hayee ni meri api 😩😂
2026-09-04 21:23:15
4
To see more videos from user @esha1107, please go to the Tikwm
homepage.